Gå til innhold

Hvor mange byer kan/burde jeg frigjøre nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg har lest at man ikke bør frigjøre mer enn 3 byer fra orkene i første omgang, de jeg har frigort hittil er Ardea og Cape Dun, Gotha er også en rebel-by nå men teller den som en by frigjort av meg? banka kun den Demon-saken + de andre dauingene der.

Må spørr fordi jeg har nå tenkt og ta på meg Vengard og vil ikke gjøre noe som ødelegger for meg senere i spillet

Noe annet jeg bør tenke på? :)

og en ting til jeg lurer på :blush: ,Hvor kan jeg lære disse skillene:

Large Weapons III (leta lenge etter denne men pokker meg ingen som har den!)

Regeneration

Orc Slayer

Master Dual Wield (et sted i Varant går jeg utifra, men hos hvem?)

Endret av Mitjmannen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vist du tar over mer enn 3 byer vil (om du er rebel) orc leaders si: Bad news morra, yadiyadiyadi blablabla don't trust you blablabla. Og angripe deg. Det visste ikke jeg noe om hehe, men det kan virke som om det er bugget for kun 1 av de X antall plassene jeg har hvert har de faktisk angrepet etterpå. Trykker høyre museknapp for jeg ikke gidder å høre de si det og dermed fortsetter samtalen. Men det er nok sikkert en bug.

I.M.O: Du må for all del ta over Vengard vist du vil det, det vil ikke ødelegge noe i grunnen utenom at du går glipp av litt info ;)

Skrevet

Går man glipp av info i Vengard? det er vel bare og drepe de orkene som er der, alle har vel rødt navn så de er vel ikke så snakkevillige? nå har jeg bare sett litt der og loada igjenn da så jeg vet ikke så mye om plassen :)

Skrevet

Ja Vengard er nå orkefritt og alt annet helt fint.

Men en liten ting, jeg har komme litt oppover i Nordmar og opp til Hammer Clan, dere som har vært der vet at det er en mengde orker i gruvene og spredd utover landet, de har ingen invirkning på orkene og byene i Myrtanna? altså er det noe slakteforbud der? :whistle:

Skrevet

Slaktet alle orcene jeg kom over eg. (De begynte!!) Men tror ikke det skal ha noe påvirkning nei. Det er vel bare vist du dreper ledere i byer er det ikke det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...