Sewero Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hver gang jeg har starta å spille og skal bare legge ned cs blir skjermen svart når jeg åpner cs igjen:S Hva er galt?Hvordan fikse det? Endret 17. januar 2007 av Narkan
punq Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg hadde det samme problemet før.. Trackmania ville ikke funke og WoW funka ikke osv.. Jeg ringte bort til de jeg hadde kjøpt pc'en av(, PCstyling), og han jeg snakket med hadde faktisk akkurat det samme problemet.. Det han sa var at jeg skulle prøve å oppdatere skjermkort drivere og Dirext X osv(, trur jeg han sa). Men det funka ikke for meg eller han så han var redd han kanskje måtte formatere. Har gjort det nå, og det funker som bare det=). Mvh punq
Sewero Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Jeg hadde det samme problemet før.. Trackmania ville ikke funke og WoW funka ikke osv.. Jeg ringte bort til de jeg hadde kjøpt pc'en av(, PCstyling), og han jeg snakket med hadde faktisk akkurat det samme problemet.. Det han sa var at jeg skulle prøve å oppdatere skjermkort drivere og Dirext X osv(, trur jeg han sa). Men det funka ikke for meg eller han så han var redd han kanskje måtte formatere. Har gjort det nå, og det funker som bare det=). Mvh punq 7748699[/snapback] Er nok ikke det som er problemmet her, jeg formaterte for 4 dager siden og oppdater alltid driverne etter formatering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå