AutoBlue Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Får feilmeldinger ved kompilering i textpad. Første scriptet jeg taster inn, så lurer på om jeg mangler noen libraries? Importerer disse: import java.awt.*; import java.applet.Applet; import java.awt.event; men får disse feilmeldinger med "Cannot resolve symbol"... Hvis jeg mangler libraries....hvordan får jeg tak i dem og får de på rett plass?
___ Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Får feilmeldinger ved kompilering i textpad. Første scriptet jeg taster inn, så lurer på om jeg mangler noen libraries? Importerer disse: import java.awt.*; import java.applet.Applet; import java.awt.event; men får disse feilmeldinger med "Cannot resolve symbol"... Hvis jeg mangler libraries....hvordan får jeg tak i dem og får de på rett plass? 7738969[/snapback] Importene du viser til er jo alle til biblioteker som finnes i J2SE. Da er det to muligheter, enten at du har kødda til Java-installasjonen din, eller at det rett og slett er en skriveleif et eller annet sted i koden din. Det hadde hjulpet om du kunne poste alle feilmeldingene du får. Hilsen Werner
AutoBlue Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Hepps! Takker for kjapt svar. Har akkurat reinstallert Java'n og alt funker som smør.... Sikkert noe kødd der ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå