Giger Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hei... Eg har mengder med teiknefilmar på VHS som eg skulle fått over på DVD. Setter VHSen i VCRen koplar til DVD/HD spilleren. Record....."Can not record copy protected movie" Må då vera lov å kopiera sine eigne filmar!! (Det går med gamle opptak) Nokre bakvegar?? Endret 16. januar 2007 av Giger
Heia Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Om du kopierer til opptagerens HDD først da, lar det seg gjøre? Forlengende prosess, men...
Giger Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Om du kopierer til opptagerens HDD først da, lar det seg gjøre? Forlengende prosess, men... 7732741[/snapback] Nix vil ikkje det heller....
Nuhvok Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hva om du fjerner skrivebeskyttelsen? Sitter en liten plast bit man kan knekke av bak på kassetten som bestemmer om den er "Read Only" eller "Read and Write"
Giger Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Hva om du fjerner skrivebeskyttelsen? Sitter en liten plast bit man kan knekke av bak på kassetten som bestemmer om den er "Read Only" eller "Read and Write" 7734346[/snapback] Trudde det bare var for kasetten, men det kan jo hende...Barne TV for ungane fyrst.
Rambol Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Er veldig interessert i å høre om dette gikk bra. Skal snart få kjøpt meg en dvd opptaker (Sony rdr-hx820) og må da få lagt over alle barnefilmene til junior før jeg kvitter meg med VHS'en en gang for alle. Dersom det er andre som har gode tips til hvordan dette gjøres så er det sikkert bare å komme med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå