Jogi Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Kan noen hjelpe meg med dette problemet? Når jeg åpner tv-guiden for Vg i Opera nettleseren, skal det gå ann å "dra" musepekeren over programmene slik at det da spretter opp en informasjon om tv-programmet. Dette skjer ikke i mitt tilfelle... Har nyeste Opera versjon innstallert. Hjelp hjelp! Endret 16. januar 2007 av Jogi
JohnRichard Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Funker i min Opera (nyeste). Merk at det kun er de «grønne» programmene som har tilleggsinfo.
Jogi Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Funker i min Opera (nyeste). Merk at det kun er de «grønne» programmene som har tilleggsinfo. 7732243[/snapback] Funker desverre ikke i min
JohnRichard Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Sjekket litt, og det krever at JavaScript er aktivert. Gå inn på siden, trykk F12 - sjekk at JavaScript er aktivert. Trykk F5 (oppdater siden).
Jogi Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Sjekket litt, og det krever at JavaScript er aktivert. Gå inn på siden, trykk F12 - sjekk at JavaScript er aktivert. Trykk F5 (oppdater siden). 7732328[/snapback] Okei skal prøve det Takk for hjelpen sålangt
olafura Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Kan noen hjelpe meg med dette problemet?Når jeg åpner tv-guiden for Vg i Opera nettleseren, skal det gå ann å "dra" musepekeren over programmene slik at det da spretter opp en informasjon om tv-programmet. Dette skjer ikke i mitt tilfelle... Har nyeste Opera versjon innstallert. Hjelp hjelp! 7732226[/snapback] Det her er en bug som er fikset til neste versjon. Testbuild med fiksen er tilgjengelig her: http://my.opera.com/desktopteam/blog/2007/...-weekly-in-2007 PS: Det her er testbuild man ikke burde installere over en final build.
Jogi Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Kan noen hjelpe meg med dette problemet?Når jeg åpner tv-guiden for Vg i Opera nettleseren, skal det gå ann å "dra" musepekeren over programmene slik at det da spretter opp en informasjon om tv-programmet. Dette skjer ikke i mitt tilfelle... Har nyeste Opera versjon innstallert. Hjelp hjelp! 7732226[/snapback] Det her er en bug som er fikset til neste versjon. Testbuild med fiksen er tilgjengelig her: http://my.opera.com/desktopteam/blog/2007/...-weekly-in-2007 PS: Det her er testbuild man ikke burde installere over en final build. 7737156[/snapback] JADDA nå funket det vettu! Hjertelig takk for hjelpen
olafura Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Kan noen hjelpe meg med dette problemet?Når jeg åpner tv-guiden for Vg i Opera nettleseren, skal det gå ann å "dra" musepekeren over programmene slik at det da spretter opp en informasjon om tv-programmet. Dette skjer ikke i mitt tilfelle... Har nyeste Opera versjon innstallert. Hjelp hjelp! 7732226[/snapback] Det her er en bug som er fikset til neste versjon. Testbuild med fiksen er tilgjengelig her: http://my.opera.com/desktopteam/blog/2007/...-weekly-in-2007 PS: Det her er testbuild man ikke burde installere over en final build. 7737156[/snapback] JADDA nå funket det vettu! Hjertelig takk for hjelpen 7737556[/snapback] Bare hyggelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå