Locutus Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hei Har noen av dere hatt dette problemet? Når jeg tar bilder med N70 blir 90% av de helt ødelagt. Det ser nesten ut som hvis du prøver å spille av en film på PC'en med feil codec installert. Gule, grønne, og rosa striper over store deler av bildet, og i ett tilfelle kunne jeg tydelig se at bildet var delt opp i flere biter og satt sammen i feil rekkefølge. Tenkte det var firmware, så jeg lastet ned oppdateringsprogrammet. Tok meg 3 dager å i det hele tatt få forbindelsen til PC'en til å funke (USB) og da sa oppdateringsprogrammet at jeg hadde nyeste versjon. Mobilen sier jeg har: V 5.0616.2.0.3 24-04-06 RM-84 Det virker nesten som de med eldre firmware har mindre problemer! En annen sak er at når jeg la meg i natt hadde jeg tre strek på batteriet, men i løpet av natten har den skrudd seg av! Lite praktisk når jeg bruker alarm på mobilen som vekkerklokke. For seint på jobb i dag ja...Grrrrr... Irriterende at det skal være så mye problemer med en så dyr mobil. Vel, jeg stikker innom butikken i dag for å høre med de, men ikke f*** om jeg sender den fra meg i flere uker! Når jeg har betalt så mye for den forventer jeg å få den byttet hvis de ikke kan fikse den på stedet. Er dette noe jeg kan kreve innenfor rimelighetens grenser synes dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå