jealei Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hei lagde denne bluescreenen i photoshop, men synes den mangler stedet feilmeldingen skjer på, kan noen hjelpe meg det det? helst noe med hdd og gjøre. f.eks windows have occurred a fatal error in kernel.exe. Endret 15. januar 2007 av jealei
iNeo Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Du bør ikke bruke antialiasing på fonten. 7737674[/snapback] Gjør han det da? Synes den ser rimelig choppy ut jeg:\
-Teddy- Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Da er det selve fonten som er litt bubu / strekt i høyden, for her ser jeg tydelig en blanding av grått, blågrått og blåhvitt mellom hakkene i f.eks. W'ene. Det øverste gråe feltet der det står "Windows" ser det riktignok bedre ut. Endret 20. januar 2007 av -Teddy-
iNeo Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Ja, ser det. Hva heter den fonten som er i meldningene da?
-Teddy- Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Den ligner mye på Courier/New, men den er litt høyere. Litt forskjell på noen bokstaver, som W. I Courier går W mer ut til sidene, mens i bluescreen er toppen på strekene i W'en vertikale. EDIT: leif Endret 21. januar 2007 av -Teddy-
iNeo Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Blir Arial fonten noen gang brukt? Mener og huske den feite teksten overalt i pc'en. Boot etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå