Gå til innhold

Planlagt nedetid denne uken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror nok det ja.. følg med på wow sia så kommer det nok noe info ;)

7724645[/snapback]

 

Eh... planlagt nedetid ville vel allerede vært annonsert?... Jeg mener.. kan vel godt tenke meg at det blir noe ikke-planlagt nedetid med TBC og alt som skal skje, lurte bare på om det var noe mer planlagt nedetid... :)

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Ingen vanlig maintenance på onsdag denne uken, de har begynt med noen "rolling restarts" for å forberede seg til i morgen.

 

Som nevnt av andre, jeg tror nok heller at det blir downtid i sånn forstand at serverene kræsjer pga. for mye folk i outlands eller lignende, litt glad jeg akkurat har bytta server ;)

Lenke til kommentar
hmm har hørt at wow serverne skal være nede den første uka pluss minus.

*leter på wow sia*

 

Hehe, veldig tvilsomt du.. Da hadde alle fått en uke gratis spilling, og det lønner seg ikke i lengden. Du har nok bare hørt diverse spådommer her på forumet om hvor lenge de tror serverene skal være nede. Kall meg gjerne optimistisk, men jeg vil tro ihvertfall jeg på Hakkar vil kunne spille i løpet av tirsdag/onsdag.

 

Utover det er det vel bare vanlig maintenance på Onsdag, men tipper at den blir extended endel :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
hmm har hørt at wow serverne skal være nede den første uka pluss minus.

*leter på wow sia*

 

Hehe, veldig tvilsomt du.. Da hadde alle fått en uke gratis spilling, og det lønner seg ikke i lengden. Du har nok bare hørt diverse spådommer her på forumet om hvor lenge de tror serverene skal være nede. Kall meg gjerne optimistisk, men jeg vil tro ihvertfall jeg på Hakkar vil kunne spille i løpet av tirsdag/onsdag.

 

Utover det er det vel bare vanlig maintenance på Onsdag, men tipper at den blir extended endel :p

7725097[/snapback]

 

Som nevnt tidligere i tråden her så er det skrevet fra Blizz sitt hold at det IKKE vil være "vanlig" nedetid natt til onsdag. De har nå satt i gang såkalte "rolling restarts" for å ha serverene klare til TBC.

Lenke til kommentar

This issue concerns only the in-game activation of the Netherwhelp pet. All the physical contents of your Collector’s Edition are of the quality we strive for in Blizzard special editions, and the ability to upgrade your World of Warcraft account to play The Burning Crusade from 00:01, January 16 is unaffected in any way.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...