Wild Berries Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hei. Sitter her med ett merkelig problem. Skal forsøke å forklare etter beste evne. Skulle til å spille CS:S mot ungene ikveld, men med nedslående reultat. Følgende oppsett : 3 stykker PC`er, alle er "up to date", på alle punkter. Alle har Zonealarm installert. Visst jeg "creater" en server finner de meg, det gjelder alle H-L spill og CS:S. Visst en av ungene sine PC`er Creater server, finner de to, ungene sine PC`er "hverandre". Men jeg finner ikke noen av Dem Vi er i samme arbeidsgruppe og alt det virker etter sitt formål (enda). Har prøvd med og uten Firewall på / av. Har alltid virket før, men ikke etter at Steam ble oppdatert. Så følgende : A: Guttunge A sin PC`e B: Guttunge B sin PC`e C: Far sin PC`e. A og B finner hverandre på CS:S, ikke C. C Creater, A og B finner C. Så hva skjer ? Problemet var at Pinnacle PCTV la inn en ekstra Lokal Tilkobling. Dette kortet har jeg tatt ut av maskinen, siden Softwaren var "tung" å bruke og at det manglet noe software. Etter at den Lokale tilkobling ble fjernet, fant jeg ungene sine servere på Lan. På forhånd Takk Vennlig Hilsen WB Endret 15. januar 2007 av Wild Berries
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå