Gå til innhold

Får ikke sett videoklipp på YouTube

Samtron87

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg får ikke sett noen av filmene som er på youtube eller andre lignende nettsteder. Videoen står bare å loader og loader og det skjer ingenting. Hva kan være galt?

Det virket for noen dager siden. Bruker Firefox

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg får ikke sett noen av filmene som er på youtube eller andre lignende nettsteder. Videoen står bare å loader og loader og det skjer ingenting. Hva kan være galt?

Det virket for noen dager siden. Bruker Firefox

7720668[/snapback]

Det virker som om Telenor har problemer med forbindelsen til utlandet. Youtube fungerer ikke hos meg heller. Har ADSL fra Telenor.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=698399

Skrevet

Youtube har for ikke lenge siden oppgradert Flash codecen, slik at du må laste ned Flash Player på nytt. det kan du gjøre ved å klikke på Macromedia

Prøv Netscape hvis du vil bruke en sikrere nettleser enn IE6, hvis det er grunnen til at du bruker Firefox. I Netscape blir slike ting som Flash og Java oppdatert automatisk.

Skrevet (endret)

Ok takk, skal prøve på det.

Eidit: Men nå har det seg sånn at en annen bruker på familie PCen våres, kan se på filmer på YouTube.

Endret av SiestaZ
Skrevet

Du kan ha endret internett instillingene dine.

En annen ting er det at pga Sun Microsystems,, f. eks. Java har satt en hindring i ENKELTE tilfeller slik at Flash Player oppgraderinger ikke "smitter" til andre brukere, dette gjelder Windows. Adobe (Macromedia), Sun Mivrosystems og Microsoft jobber med saken slik at feilen skal bli ordnet. Det skal visst ikke være så alt for lenge til tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...