Erik B. Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hei, jeg holder på å konfigurere en side slik at den henter ut tråder fra phpbb forumet mitt. Dette har jeg fått til, men problemet nå er at når jeg åpner trådene kommer det [url=] og alle disse bbkodene opp. Hvordan kan jeg få gjort slik at bbkoden tolkes? Si gjerne ifra om dere ikke helt forstår hva jeg mener. Takk for all hjelp.
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Prøv å finn fram den koden phpBB bruker for å tolke de, og putt den manuelt inn på den siden som de skal tolkes på.
Erik B. Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 Jeg fant en fil som het bbcode.php: link Går ut i fra dette er det jeg skal ta utgangspunkt i, hva gjør jeg nå?
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Vel, du kan jo prøve å laste hele filen opp på serveren din å inkludere den.
Erik B. Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Skrevet 14. januar 2007 Det har jeg prøvd men det må nok gjøres mer enn som så, må få konfigurert den til egen fil. Noen som vet?
Mats Danielsen Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Dersom jeg forstår riktig så trenger du at bbkoder skal kunne brukes på en vanlig side? Da kan du bruke denne koden: http://www.danielsenweb.net/index.php?cat=...ter&side=bbcode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå