Gå til innhold

Brukt Xbox - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe meg en vanlig Xbox (1) med XBMC. Er det vits å betale en nokså stor sum ( i min lommebok ihvertfall :p) for en Xbox nå? Ja den er på vei ut osv, men noen som har linker til evt. nettbutikker eller butikker som selger de ferdig moddet med XBMC? Eller bare helt vanlige Xbox'er som er nokså billige?

Så på Xunlock sin nettside, der var det en xbox til 1399, en til 1599, og en til 1899. Men de var da brukt...men med chip innstallert.

-hmz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ;)

Men, er det egentlig vits i å betale rett over 1000kr for en Xbox nå, eller er det bare like lurt å spare pengene og bruke de på mer utstyr/spill til 360'n min? Har sånn lyst på XBMC :p hehe..

Skrevet

Han skulle ha 700,- for bare konsoll og 100,- pr spill og 150,- for DVD kit og sånt da blir det fort veldig mye dyrere ......

Kan få de nede i 600,- med spill og kontroller men det er veldig opp og ned ;)

Skrevet

Hehe, bare jeg som la merke til at xboxen lå til 650kr, ikke 700, og dvd-kit til 100, ikke 150 som du sier The Ghost? :p hehe :cool:

Men jeg får se om jeg gidder å kjøpe meg Xbox, greit hadde vært digg osv, men tenker også litt på å kanskje heller kjøpe meg en bærbar pc. Greit, det er litt dyrere, men tenker da jeg allerede har en 360, er det kanskje ikke så mye vits i å kjøpe Xbox når jeg ikke tjener så veldig mye penger. :ph34r: Sitter bare å venter på at det skal komme større harddisker som du kan sette inn i 360'en og kunne bruke den som en Xbox. :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...