Svish Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Nevermind.. gått over til annen løsning uansett.. noen kan sikkert låse / fjerne tråden om de vil. Endret 13. januar 2007 av Tussi_qwerty
pedsti Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 skal du ha den hvite div'en inne ved det grønne ? synes det var litt pent med den litt breiere.. men prøv og valider siden, kanskje det kan hjelpe..
Svish Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 (endret) ja, det streifet tankene mine også, menneh.. jeg er en tilhenger av å ha en side seende ut slik den gjør fordi en planla det slik, og ikke fordi det tilfeldigvis ble sånn planen i hodet mitt, som i følge mine kunnskaper burde funke, var å sette alle hoveddivene under body til width: 700px, og margin: 0 auto; slik at siden ble en fin fast midtstilt sak. videre tenkte jeg som så at teksten i content var skrekkelig klint opp mot kanten av denne 700px boksen. men det er enkelt å fikse tenkte jeg, for det er jo bare å gi den litt padding! men da ble resultatet slik du ser der.. ? i dont understand :/ I really really dont... EDIT: dette er forøvrig bare utprøving, og siden skal ikke se sånn ut når den er ferdig. tror jeg.. i hvert fall så skal menyen bli på linje og ikke nedover sånn som den er der. Endret 12. januar 2007 av Tussi_qwerty
Svish Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 fikset det på en måte nå, ved å sette width og margin på body istedet, og droppe width og margin på alle div'ene... Men jeg lurer fortsatt seriøst på hvorfor den ser sånn ut. så hvis noen vet, vær så snill å svar så jeg får sove i natt (fiksen er bare lokalt, så linken har fortsatt bug)
Anders Moen Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hmm...det ser fortsatt helt likt ut i Opera.
Svish Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 som jeg sa, fikset det bare lokalt her på pcen, så det merkelige er der fortsatt (dersom det ikke var noe annet du mente da?)
Patrick de Maar Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Du kan jo prøve med float; right på menyen ihvertfall,(eller var det left?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå