-kga- Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har lyst til og lære meg litt om Intelligente systemer, AI og slikt. Holder på med en batchelore grad innen datateknikk nå, og har videre lyst til og spesalisere meg innen Intelligente systemer. Jeg har lyst til og starte og titte litt på det nå, men hvet ikke helt hvor jeg skal starte. Jeg kan: - Java -- Kunn litt grunnleggende, tetris er det mest avanserte jeg har laggd. - c/c++ -- Har ikke laggd noe avansert enda, annet en oppgaver i bok og skole. - Algoritmer og datastrukturer som linka klasser, binære trår og binære søk, avl trær, hasing, rekusjon og div. søke algoritmer. Er dette nokk kunskap til og kunne starte med noe simpele former for prorgamering innen intellingete systemer? Eller burde jeg holde meg til mer generel info om det uten programering i til jeg kann mer? Mer konkrete spørsmål: 1: Hvem bøker burde jeg lese for og få ett inblikk innen dette emnet? Hvor burde jeg starte for det helt grunnlegende, og hvor burde jeg gå etter det for og holde meg innenfor teknikker som er upp to date? 2: Er det noen gode communitys på nette innen dette temaet, eller andre gode nettsider som omhandler dette som er å anbefale? 3: Om det er noe mer som er lurt og hvite som jeg har glemt og spørre om, så hadde jeg likt og høre om det også. Hilsen Fremtidig skaper av neste generasjon intellingete skapninger
-kga- Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Jeg skaffa meg denne boka samtidig som jeg bestilte noen bøker til studienne mine. Håper den er duger til og gi meg et greit inblikk innenfor emnet.
Giddion Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Gode communitys på nettet: Generation5 Ai-Depot Du må ha med genetisk og neurologisk algoritmer, de er vel ikke brukt til realtime, men de er mye brukt til å løse problemer. Når det gjelder kunskapene dine så burde det holde fint til å lage algoritmene som er nevnt ovenfor og hvertfall forstå prinsippene bake teknikkene. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå