Anders Moen Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Nå driver jeg å lager min egen shoutbox i PHP og MySQL Det jeg lurer på, er at hver side skal inneholde 10 innlegg, men når det er over 10 skal det være en funksjon som gjør at man kan velge sånn eldre poster. Dette skal være på samme siden som shoutboxen ligger inne på. Noen som vet hvordan jeg gjør dette?
kikkazz Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Her har du en pekepinne i allefall: http://www.php-mysql-tutorial.com/mysql-php-guestbook-2.php Ikke akkurat det du så etter men, det er samme prinsipp
Anders Moen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Mhm, ikke helt hva jeg leter etter nei. Skal lage selve shoutboxen (blir jo egentlig en slags gjestebok når jeg tenker meg om), men at det vises 10 per side. Er det ikke en sånn funksjon som gjør at jeg kan velge f. eks; - de 10 nyeste innleggende - de 10 neste - de 10 neste etter den over - og så bare fortsette sånn?
Ståle Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Det står faktisk om akuratt det på den siden.. hvis du gidder å bruke en smart ting som heter "scroll" så blar du heelt ned til der det står om: Showing the entries in multiple pages
CruellaDeVille Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Nå driver jeg å lager min egen shoutbox i PHP og MySQL Det jeg lurer på, er at hver side skal inneholde 10 innlegg, men når det er over 10 skal det være en funksjon som gjør at man kan velge sånn eldre poster. Dette skal være på samme siden som shoutboxen ligger inne på. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? 7702110[/snapback] kan du bruke noe slikt som dette? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695304
Anders Moen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Det står faktisk om akuratt det på den siden.. hvis du gidder å bruke en smart ting som heter "scroll" så blar du heelt ned til der det står om: Showing the entries in multiple pages 7705446[/snapback] Å ja...hehe, skal sjekke det ut når jeg har tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå