jealei Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hei, jeg har nå runda både pop2 og pop3, men jeg hadde lyst til og vite åssen det hele startet og skaffet meg pop1, men jeg får ikke det til og kjøre, når jeg starter spillet for jeg beskjed om at skjemkortet mitt ikke er støttet og at jeg kan støte på problemer, problemet er som følger: alt sammen går driit fort jeg trykker så vidt på fremover og vips er han på andre siden av rommet, det liksom ikke ann og gjøre noe, klatrer jeg opp en vegg detter jeg ned med en gang fordi han er umulig og styre. spes: Dell Inspiron 6000 Intel Pentium m 2.13 GHz 1 gb ram ATI Mobility Radeon x300 128mb (vet ikke om det er dekidert eller delt) Hdd 100gb (vet ikke åssen man finner ut resten)
the_zombie Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hm merkelig, det er jo egentlig ikke så veldig gammelt, 3 år hvis jeg ikke husker feil. Har du siste driver til skjermkortet ditt?
jealei Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 ja det har jeg, men jeg synes det er merklig at alle andre spill jeg har prøvd jeg har prøvd har jo funket
Ṱormod Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hei. Har du prøvd å oppdatere Prince of Persia med en patch? Jeg har et bedre skjermkort enn deg og kjører spillet uten noen form for problemer. Jeg har Nvidia Geforce 6600GT, AMD XP 2500++ og 768mb ram. Det fungerer helt knirkefritt. Prøv å nedlaste en patch til sands of time. Tror at det skal fikse det
jealei Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 (endret) ingen som vet hvor jeg kan få tak i en patch fant en men den var til geforce 6800 Endret 13. januar 2007 av jealei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå