Glasgrekar Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Åssen gjør jeg dette her da? Er nokså "grønn" akkurat her. Dere skjønner sikkert hva jeg er ute etter av teksten under her. (Hvordan legger jeg inn musikk på min profilside? Gå til ikonet Min Side i menyen, og velg Innstillinger fra undermenyen. Der finner du en rute hvor du skriver inn linken til musikkfilen. Husk at filen må ligge på internett, det går ikke an å linke til en musikkfil på din egen PC. Eksempel på musikkformat som støttes er: .mp3 .wav .au En musikklink kan altså se ut på følgende vis: http://www.musikk.com/roadtohell.mp3 (obs: dette er ikke en riktig link, kun eksempellink) Altså det er linken til musikkfilen jeg er ute etter. Kan jeg laste opp en egen sang på en nettside elrno og hvor/hvilken? Slik at jeg kan kopiere linken med sangen til profilsiden min. Takker for hjelpen. Endret 11. januar 2007 av Glasgrekar
Skagen Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Øh, har dette noe med hardware.no-forumet/diskusjon.no å gjøre...? Har aldri sett noe Min Side her på diskusjon.no.
Glasgrekar Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Øh, har dette noe med hardware.no-forumet/diskusjon.no å gjøre...? Har aldri sett noe Min Side her på diskusjon.no. 7699768[/snapback] Neida. Ingenting m forumet her å gjøre. Jeg har bare en profil på en annen nettside hvor man kan legge til musikk til siden. Men musikken må hentes/legges til via nettet liksom. Jeg må skrive inn en URL som linker til musikkfilen jeg vil spille av på siden min. Aldri gjort det før. Derfor jeg spør her.
Skagen Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Det er jo bare å finne en gratis webhost som tillater mp3-filer og laste opp der. En webhost er en server tilkoblet internett med svært høy hastighet (f.eks 100 Mbit/s eller mer) hvor du kan legge ut filer som andre på nettet kan laste ned. Du kan spørre her angående gratis webhost som tillater mp3-filer. Men merk at det er brudd på norsk lov å legge ut musikk du ikke selv eier rettighetene til! Dvs. du kan ikke legge ut f.eks Eminem, Metallica, etc, musikk du ikke har produsert selv. Endret 11. januar 2007 av skag1
Admiral1 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Du finner ganske mange sanger som du kan ha til dette formålet på www.yourmp3.net elns
Pug Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Skaff deg en konto på www.start.no, og betal en tier (via SMS) for å få FTP-muligheter/hjemmeside på kontoen. Start.no (home.no.net/dittbrukernavnher) er en veldig bra webhost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå