joa92 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Heisann. Lurer på hvordan jeg får andre til å connecte på dedicated server Cs ! Har forwarda portene ; 1200 - 1200, 27000 - 27015, 27020 - 27039 . Det funker ikke, endatil etter jeg har jort dette ! Jeg har Linksys WRT54G router . Jeg har en liten anelse om at det kan ver Brannmuren min som blokker dette . Jeg har ein slik brannmur som fylte med dataen, eller sjermkortet. Den heter NVIDIA Firewall ! Er ganske forbanna siden jeg ikke greier å lage til dette . Takker for all hjelp på forhand ! MVH Joachim !
joa92 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 prøv og avinnstaler software brannmuren 7691639[/snapback] Må dette jøres ? Hadde håpt å slippe å avinstalere den
vinzenT Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Har hatt det samme problemet jeg... Det jeg tror du gjør er at når du gir ip'en til vennene dine, så gir du dem lan-ipen. prøv å gå inn her og gi dem ipen som står der... det funket jallefall for meg. Har hørt at hvis du har telenor, så må du streame (eller hva det nå heter ) selve telenor boksen. hvis du har telenor, følg vedlagt guide. telenor___streame.doc
joa92 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Tunen takk for svar Skal testes ut med en gang !
joa92 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Har hatt det samme problemet jeg... Det jeg tror du gjør er at når du gir ip'en til vennene dine, så gir du dem lan-ipen. prøv å gå inn her og gi dem ipen som står der... det funket jallefall for meg. Har hørt at hvis du har telenor, så må du streame (eller hva det nå heter ) selve telenor boksen. hvis du har telenor, følg vedlagt guide. 7691827[/snapback] Funker ikke !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå