Gå til innhold

FTP host som tillater avansert synkronisering

Fruktkake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å ha automatisk SQL backup på et forum jeg driver til en FTP konto. Den moden jeg har til phpBB akkurat nå støtter til FTP og til epost. Epost er optimalt, men det fungerer ikke rett og slett. Det jeg ønsker er å laste opp filer til en FTP server med en FTP konto, og filene som blir lagt i den mappen blir synkronisert med en annen mappe. Om en hacker/cracker (eller hva det heter nå) kommer seg inn på siden, vil han sikkert klare å hente FTP passordet for så å slette SQL backupene, og da vil den synkroniserte mappen være igjen som hackeren ikke har tilgang til.

Beklager for en dårlig forklaring, men jeg prøvde mitt beste. Er det noen som selger FTP plass som kan gjøre noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan bare sette opp en egen server og sette retigheten så du ikke kan slette filer, men bare skrive,endre men ikke slette, lese. (noen slå og av list) så det ser ikke ut som det ligger noen ting der)

du må ha ha en server annet sted med forsjelig password på ftp og ssh login(eller 2 konto) og samme folder.

mest normal er root konto og en ftp konto.

så når uhelle skule være ut så bare logger du inn med root konto og gir deg read tilgang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...