medlem-108338 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Vis jeg restarter helle dataen, altså sletter alt og restarter alt. og jeg laster ned wow igjen blir brukeren min slettet? eller må jeg lage ny accont? eller blir det som det er? (husker liksom "wow" brukern min og lvl osv..) håper på raskt tilbakesvar - Cato
Colin Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Account og karakterer ligger lagret på servere. Klienten er helt separat. Med andre ord, bare logg deg på med samme brukernavn/passord, og du har de samme karakterene.
Gundersen Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Vis jeg restarter helle dataen, altså sletter alt og restarter alt.og jeg laster ned wow igjen blir brukeren min slettet? eller må jeg lage ny accont? eller blir det som det er? (husker liksom "wow" brukern min og lvl osv..) håper på raskt tilbakesvar - Cato 7690769[/snapback] Nei, brukeren blir ikke slettet. Den ligger lagret på serveren til blizzard, det er ingen informasjon om charactern din som blir lagret på PC'en din. Edit: Colin var litt kjappere Endret 10. januar 2007 av Gundersen
medlem-108338 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 ok da trenger jeg ikke å bekymre meg takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå