Gå til innhold

Ny lader (original eller ei) til Canon mv430i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har DV-kameraet Canon mv430i. Har noen tips om billigste lader (både original og uoriginal går bra) til dette?

Har vært i kontakt med MK Electronics (tlf: 23067300) som selger Canon-laderen ca560 for 735 kroner pluss moms og frakt.

Noen billigere noen steder? Tar i mot alle tips med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har DV-kameraet Canon mv430i. Har noen tips om billigste lader (både original og uoriginal går bra) til dette?

Har vært i kontakt med MK Electronics (tlf: 23067300) som selger Canon-laderen ca560 for 735 kroner pluss moms og frakt.

Noen billigere noen steder? Tar i mot alle tips med takk!

7690095[/snapback]

Hvis du ikke trenger strømforsyning til kameraet, men bare ønsker å lade batteriet, i en ekstern lader, så tror jeg Hähnel Ultima Canon skal klare dette batteriet. Den takler i alle fall de fleste Canon batterier, og fås til halv pris av det du betaler for den originale laderen. Ultima-laderen kan også brukes i bil og i USA, i tillegg til Europa. Den fås i flere fotobutikker rundt omkring, og sikkert flere steder på nettet også.

Skrevet (endret)
Hvis du ikke trenger strømforsyning til kameraet, men bare ønsker å lade batteriet, i en ekstern lader, så tror jeg Hähnel Ultima Canon skal klare dette batteriet. Den takler i alle fall de fleste Canon batterier, og fås til halv pris av det du betaler for den originale laderen. Ultima-laderen kan også brukes i bil og i USA, i tillegg til Europa. Den fås i flere fotobutikker rundt omkring, og sikkert flere steder på nettet også.

7692805[/snapback]

Jeg prøvde prisguiden på hardware.no (tenkte ikke på det før, eh), og originalladeren (CA-560) kan faktisk fåes billigere, ned til ca. 450 spenn. Så da gjør jeg heller det. Men ellers takk for tips!

Endret av pcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...