elf_man Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 No offence Skater, men hvis du som Shaman sliter med druider, gjør du noe galt Med litt respektabelt gear burde du slå oss. Vi var en gang 3 druids i WSG som skulle hente flagget; meg som resto, 1 feral og 1 oomkin. Vi blei freidig og fint eid av denne shammyen
ScatexX Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Men du dør ikke så lett du heller, når du slåss mot en slik bjørn.. 7689798[/snapback] Dette er slik det var før, har du duelert en Feral druid i bear? De gjør stygt mye damage... Edit: No offence Skater, men hvis du som Shaman sliter med druider, gjør du noe galt smile.gif Med litt respektabelt gear burde du slå oss. Vi var en gang 3 druids i WSG som skulle hente flagget; meg som resto, 1 feral og 1 oomkin. Vi blei freidig og fint eid av denne shammyen smile.gif Er elemental og jeg har ikke noe problem med Druider, har aldri sagt det, knuser dem ofte, men jeg må bruke shield og mana regain gear for å holde ut så lenge som mulig. Men poenget er at jeg ikke skjønner hvorfor akkurat Druid skulle få denne fixen eller hva det nå enn er, da det er andre klasser som trenger det mer... Endret 10. januar 2007 av ScatexX
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Nei, har ikke spilt på druid'n min noe særlig siden 1.5 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå