sover16 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Msn bruker 50% av cpuen. har prøvd live, 7.5 og aMsn. og alle er like stygge. Mens windoes messanger virker helt normalt.. noen som vet hvorfor?
sover16 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 i såfall, hvordan får jeg fjernet d?
Steina Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Har du et oppdatert virusprogram? Ikke? Neivel.. Da kan du bare skylde på deg selv. Har du det? Bra Ta en fullstendig virussøk, og fortell oss om du finner noe.
Fruktkake Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Dete er vanlig for WLM. Samt iTunes. Det er meningen at de skal bruke 100% idle CPU nå og da. Prøv deg med Gaim heller.
lin22 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 vanlig? har opplevd det samme selv og slått av og på msn, etter det normalt
KriB Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Har samme problem selv. Plutselig er det fullstendig stopp på pc, en liten sjekk av taskmanager og joda, det er msn som spiser alt. Avslutt msn og logg inn igjen, da fungerer det ok igjen.
-Alex- Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Er sikkert en feil med WLM. Hadde dette problemet før på flere maskiner, men er ikke plaget med det nå lenger. Når du merker at det begynner å spise opp ytelsen din, restarter du bare programmet.
roht Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Har same problemet sjølv. Løysninga er å lukke msnvinduet(lukke, ikkje logge av). Då skal cpu-bruken din gå betrakteleg ned. Etter ein stund kan du opne det igjen og alt skal være vel igjen. edit: skriveleif Endret 11. januar 2007 av zelluz
sover16 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 (endret) Tror d var en malware på mailn min som gjorde det. har nemlig prøv msn live, msn 7.5 og aMSN. og når vi prøve å kjøre med en annen kamerat av meg sin msn(på min pc) funka det fett uten problemer. og når vi prøvde min på hanns pc, var det akkurat samme probleme. så jeg opprettet meg bare en ny mail. har kjørt virus og spywere scan sikkert 20 ganga. Endret 11. januar 2007 av sover16
KriB Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Tror d var en malware på mailn min som gjorde det. har nemlig prøv msn live, msn 7.5 og aMSN. og når vi prøve å kjøre med en annen kamerat av meg sin msn(på min pc) funka det fett uten problemer. og når vi prøvde min på hanns pc, var det akkurat samme probleme. så jeg opprettet meg bare en ny mail. har kjørt virus og spywere scan sikkert 20 ganga. 7701062[/snapback] Integreringen mot hotmail/msn mail som er problemet da kanskje? Har kompisen din en av de to som msn konto? Hvis ikke kan det være at vi nærmer oss en løsning.
marradi Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Msn bruker 50% av cpuen. har prøvd live, 7.5 og aMsn. og alle er like stygge. Mens windoes messanger virker helt normalt.. noen som vet hvorfor? 7687617[/snapback] Dette er bare dårlig programmering fra microsoft. Håpløst, men vanlig. Hva du kan gjøre er å fjerne den videoreklamen nederst. Var et eller annet program du kunne bruke. Endret 12. januar 2007 av gautev
Steina Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Dette er bare dårlig programmering fra microsoft. Håpløst, men vanlig.Hva du kan gjøre er å fjerne den videoreklamen nederst. Var et eller annet program du kunne bruke. 7704707[/snapback] MSN Patch Bruk det MSN Live Messenger ble stabilt som bare det etter jeg la inn den patchen. Var egentlig det før også, men jeg har sett det krasjet på versjoner uten Mess patch, men ikke med
sover16 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 hadde forresten gmail, Men nå funker alt greit etter at jeg bynte å bruke en annen mail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå