Gå til innhold

msn bruker 50% av cpu

sover16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Msn bruker 50% av cpuen. har prøvd live, 7.5 og aMsn. og alle er like stygge. Mens windoes messanger virker helt normalt.. noen som vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et oppdatert virusprogram?

Ikke?

Neivel.. Da kan du bare skylde på deg selv.

Har du det?

Bra

Ta en fullstendig virussøk, og fortell oss om du finner noe.

Skrevet

Har samme problem selv. Plutselig er det fullstendig stopp på pc, en liten sjekk av taskmanager og joda, det er msn som spiser alt. Avslutt msn og logg inn igjen, da fungerer det ok igjen.

Skrevet

Er sikkert en feil med WLM. Hadde dette problemet før på flere maskiner, men er ikke plaget med det nå lenger. :whistle: Når du merker at det begynner å spise opp ytelsen din, restarter du bare programmet.

Skrevet (endret)

Har same problemet sjølv. Løysninga er å lukke msnvinduet(lukke, ikkje logge av). Då skal cpu-bruken din gå betrakteleg ned. Etter ein stund kan du opne det igjen og alt skal være vel igjen. :)

edit: skriveleif

Endret av zelluz
Skrevet (endret)

Tror d var en malware på mailn min som gjorde det. har nemlig prøv msn live, msn 7.5 og aMSN. og når vi prøve å kjøre med en annen kamerat av meg sin msn(på min pc) funka det fett uten problemer. og når vi prøvde min på hanns pc, var det akkurat samme probleme. så jeg opprettet meg bare en ny mail.

har kjørt virus og spywere scan sikkert 20 ganga.

Endret av sover16
Skrevet
Tror d var en malware på mailn min som gjorde det. har nemlig prøv msn live, msn 7.5 og aMSN. og når vi prøve å kjøre med en annen kamerat av meg sin msn(på min pc) funka det fett uten problemer. og når vi prøvde min på hanns pc, var det akkurat samme probleme. så jeg opprettet meg bare en  ny mail.

har kjørt virus og spywere scan sikkert 20 ganga.

7701062[/snapback]

Integreringen mot hotmail/msn mail som er problemet da kanskje?

Har kompisen din en av de to som msn konto? Hvis ikke kan det være at vi nærmer oss en løsning.

Skrevet (endret)
Msn bruker 50% av cpuen. har prøvd live, 7.5 og aMsn. og alle er like stygge. Mens windoes messanger virker helt normalt.. noen som vet hvorfor?

7687617[/snapback]

Dette er bare dårlig programmering fra microsoft. Håpløst, men vanlig.

Hva du kan gjøre er å fjerne den videoreklamen nederst. Var et eller annet program du kunne bruke.

Endret av gautev
Skrevet
Dette er bare dårlig programmering fra microsoft. Håpløst, men vanlig.

Hva du kan gjøre er å fjerne den videoreklamen nederst. Var et eller annet program du kunne bruke.

7704707[/snapback]

MSN Patch

Bruk det ;)

MSN Live Messenger ble stabilt som bare det etter jeg la inn den patchen. ;)

Var egentlig det før også, men jeg har sett det krasjet på versjoner uten Mess patch, men ikke med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...