MittParadoX Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Web kameraet mitt var på når jeg spillte her om dagen. Jeg ante ikke at jeg var så sinna når jeg spillte
superreven Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Web kameraet mitt var på når jeg spillte her om dagen. Jeg ante ikke at jeg var så sinna når jeg spillte 7687065[/snapback] /fail
andiss Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 eviig fail. Ok at du prøver å være morsom, men den videoen er vel over 1-2 år gammel....
Rollespilleren Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Bare skuespill. Har sett andre småsnutter med denne drittungen. "Gangster, Ich bin eine Gangster".
MittParadoX Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 eviig fail. Ok at du prøver å være morsom, men den videoen er vel over 1-2 år gammel.... 7687137[/snapback] Er det ikke morsomt fordi det er gammelt? jeg har sjøl sett det for lenge siden, men teksting av denne er ny og jeg synes den var kul, kansje fordi jeg spiller priest sjøl. desutten fordi om du har sett den er det ikke sikkert alle har sett den. En vesjon til av den:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå