nabbskall Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hei, har en hiper 580w strømforsyning, men har tenkt å kjøpe et hovedkort som har 8 pin CPU-strøminntak, og på strømforsyningen har jeg bare 4, har prøvd å lett etter forgreninger, men jeg finner det ikke MÅ være fra komplett... takker for svar håper jeg har postet på riktig sted nå poster et nytt anlegg i PSU forumet beklager så mye Endret 9. januar 2007 av Storleer
torb Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Det kan ikke være at du har 2 kontakter a 4 pin som kan settes sammen til 1 på 8 pin? Jeg måtte dele 8 pin i 2 da jeg nylig fikk en MIST
nabbskall Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 (endret) Det kan ikke være at du har 2 kontakter a 4 pin som kan settes sammen til 1 på 8 pin? Jeg måtte dele 8 pin i 2 da jeg nylig fikk en MIST 7682782[/snapback] nei, jeg tviler på at det er på hiperen, er bare en 4 pinner ser det ut som, hva skal jeg gjøre? må jeg gå til innkjøp av enda en ny psu? hovedkortet er EVGA nForce 680i SLI, nForce-680 Endret 9. januar 2007 av Storleer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå