R@ge Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Gikk du glipp av muligheten sist? Fortvil ikke, Battlefield2.no gir deg nok en gang muligheten til å spille "extraction maps" i Project Reality. battlefield2.no Reality server #4 hoster denne begivenheten på fredag 12. januar. Sist så var det over 50 spillere pålogget for å forsøke seg på denne vanskelige spillformen i PR. De fleste hadde ingen anelse om hvordan dette skulle spilles og løp rundt som forvirrede høns. Ingen visst hva de skulle gjøre, og flesteparten sa takk for seg når serveren krasja. Det er lys i tunellen mine venner! Vi fant ut masse sist og har også nye strategier å teste ut på slagmarken. Vi håper at vi kan benytte disse dagene i forkant til å diskutere hva dette går ut på, og sammen finne løsninger og strategier på hvordan oppdragene best kan løses. Det gjør jo ingen ting å være forberedt heller... Serveren settes opp rundt midnatt, natt til Fredag og kjører så Extraction frem til Lørdags formidag. Dere er alle velkommen til å delta, og vi håper dere setter pris på opplegget. Kart: 1. Street 2. Raid on Moskiye 3. Gulf Of Aqaba Problemer: Av en eller annen grunn krasjer serveren noen ganger når vi hoster denne type spill. Det er ikke noe problem forsåvidt fordi serveren automatisk rebooter og er oppe igjen på under ett minutt. Tilbakemeldinger: Er det noen som har noen spørsmål eller tilbakemeldinger, Fyr løs !!
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Extraction day ? Hva mener dere med det? :o
dymoletratag Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Jeg gikk glipp av den forrige, så jeg er så klart med på denna Hadde vært litt fett om vi hadde en TS/VT server å bruke istedet for det forferdelige VOIP-drittet på Bf:ph34r:
R@ge Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Extraction day ? Hva mener dere med det? :o 7677015[/snapback] Hva er "extraction" for noe? Det er en spill type hvor du skal gjøre forskjellige oppdrag. Som til eksempel å hente en VIP fra en plass og føre han over til en annen uten at han blir skutt og drept. Eller eskortere en VIP bil fra posisjon A til posisjon B helskinnet. Les mer her >> @ Fev4ng, du er syyyk med pistol alså..
dymoletratag Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 @ Fev4ng, du er syyyk med pistol alså.. 7681104[/snapback] Dere fikk gjennomgå der ja
R@ge Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Her er en liten "bruksanvisning" Street: Brittisk Pilot - De Brittiske troppene må sloss seg frem til "Crash Site" og frakte "piloten" til "Exttraction point". NB: Dersom "piloten" dør så mister man 100 tickets pr. death, noe som betyr at man i teorien kun har 2 forsøk om jeg ikke husker helt feil. Gulf of Aqaba: "Insurgent" leder, Ser du her med sitt røde hodeplagg - Her er det motstandsguppene som skal frakte sin leder i trygghet. Dette kittet ligger rett bak bilen som dere ser på bilen over. Det er ingen andre som har rødt hodeplagg Raid on Moskiye: - Fant ikke noe bilde Opplegget er som følger.... Det ligger et kit godt gjemt under noen vrakdeler med første spawn punkt..... Det er litt vanskelig å se, men bare trygg "G" rundt om kring der så får du nok fatt i det... NB: Det er ekstremt mange snipere på dette oppdraget, så her gjelder det å være forsiktig.... Noen ting å merke seg: Kun "lett infanteri" som "doctors", "hunters", "mechanics" eller "mountaineers" kan plukke opp "kittet" og bli VIP (eller selve Objektet som skal eskorteres da altså). Du kan heller ikke være i en squad! Dersom du er i en squad har du 10 sekunder på å forlate den før du henrettes..... Har du en annen klasse en ovennevte har du også 10 sekunder på å bytte tilbake før du påfører ditt lag 100 tickets i minus Noen andre som har noe å tilføye eller?
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Infantry ja Faktisk ganske kjekt å være hunter eller Warrior eller noe sånt(De to med kroker som man kaster på tak osv, for så å klatre opp Det var gøy det ;D
Distrattos Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hvilken versjon av mod'en er den nyeste? Mener det er 0.4, men har hørt noe om at 0.5 skulle komme nå i januar?
R@ge Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Hvilken versjon av mod'en er den nyeste? Mener det er 0.4, men har hørt noe om at 0.5 skulle komme nå i januar? 7695520[/snapback] Det er helt korrekt.... Det er signalisert at v0.5 skulle lanseres i Januar... Nå er det jo en stund igjen av denne måneden... Jeg venter i spenning hver eneste dag jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå