Gå til innhold

Jeg drepte akkurat en Warlock.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei alle sammen!

BREAKING NEWS!!

Jeg, som rogue, drepte akkurat en warlock på samme lvl som meg (45..).. !?!

JA! det er sant..

7669252[/snapback]

Nah.. Det forklarer saken; man får ikke felguard før på level 50. :tease: :!:

7671173[/snapback]

Så har faktisk Felguard warlocks den dårligste pvp speccen ever da :)

Eneste med felguards er at den øker e-peenen til noob-locks fra 8--> til 8--------> (ifølge dem selv) ... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste med felguards er at den øker e-peenen til noob-locks fra 8--> til 8--------> (ifølge dem selv) ... :roll:

Det finnes ikke værre noob-spec enn Fel Guard, nei :!:

/Pity er en godt benyttet emote mot alle warlocks som går rundt med den stygge demonen.

Skrevet

Det finnes ikke værre noob-spec enn Fel Guard, nei :!:

/Pity er en godt benyttet emote mot alle warlocks som går rundt med den stygge demonen.

7673797[/snapback]

Ånei, ble dere drept av noen med felguard? /cry

Og ang. at Felguard er den dårligste PvP-speccen ever, begrunn deg, blir interesseant.

Skrevet
Lett... Perm-stun-lock så dør alle cloth users...

7669350[/snapback]

Har ikke lest hele tråden og vet derfor ikke om dette er kommentert på, men :

SIER WARLOCKEN!

Skrevet
Det finnes ikke værre noob-spec enn Fel Guard, nei  :!:

7673797[/snapback]

Ja, hva skal man vel med en 20% reduksjon på innkommende sakde, en tre-sekunders stun, +5 % damage og en pet som slår som et lokomotiv? Hatet mot Felguard-spec er lite ubegrunnet som hatet mot hunteres Beast Mastery-spec (red boar of eternal destiny!).

Skrevet
Det finnes ikke værre noob-spec enn Fel Guard, nei  :!:

7673797[/snapback]

Ja, hva skal man vel med en 20% reduksjon på innkommende sakde, en tre-sekunders stun, +5 % damage og en pet som slår som et lokomotiv? Hatet mot Felguard-spec er lite ubegrunnet som hatet mot hunteres Beast Mastery-spec (red boar of eternal destiny!).

7674231[/snapback]

Det er en grunn til at alle hater Fel Guard warlocks, og hvis du ikke skjønner hvorfor kan jeg fortelle deg det.

Når jeg rusler rundt, la oss feks, si i Eastern Plagueland. Plutselig ser jeg en horde ganske langt unna. Jeg vil garantert gå bort til han å angripe han.

Avhenig av hvilken class jeg møter, vil kampen gå sin gang.

Det værste vil være hvis han er warlock, da har jeg kanskje 30-40% sjanse for å vinne. Ja, jeg vil garantert dø etterpå, men jeg får i så fall tatt han.

Hvis det er noen av de 7 andre classene jeg kan møte har jeg mye større sjanse til å vinne, jeg ville sagt godt over 50%.

MEN, hvis jeg møter en Fel guard warlock, så har jeg max 10% sjanse til å vinne. Kanskje jeg er heldig med critts, og han må ha level 50-items.

Skal pvp være sånn? At man er så godt som sjanseløs til å ta en annen class? Nei

Ja, jeg vet de nerfer soullink snart, men jeg snakka selvfølgelig om sånn de er nå.

Skrevet
Så du mener de er noobs for å ville ha best mulig PvP-spec? Geez ...

7674571[/snapback]

Jeg har en warlock selv, så jeg vet hvor utrolig overpowered det er.

Men, det så sinnsykt kjedelig, sammenlignet med affliction eller destruction :!:

Pvp går ikke ut på å totalt knuse alle man møter, men å ha det morsomt, og utfordrende.

Skrevet
Jeg har en warlock selv, så jeg vet hvor utrolig overpowered det er.

Men, det så sinnsykt kjedelig, sammenlignet med affliction eller destruction  :!:

Pvp går ikke ut på å totalt knuse alle man møter, men å ha det morsomt, og utfordrende.

7674893[/snapback]

Det er likevel unødvendig å kalle alle som bruker den spec-en for noobs.

Skrevet (endret)

Kanskje det. Men du kan ikke si at man må være flink for å drepe noen med 41 points på Demonology. Trykk på 3 dots, pet attack, og deathcoil. Gratulerer, du vant akkurat kampen! :thumbup:

Edit: Skrivefeil.

Endret av Sindrelol
Skrevet

Når felguarden er dau så er warlocken sjanseløs, fordi han sitter igjen med så og si ingenting igjen å hente fra treet sitt.

Men en demonology warlock har ikke sjangs mot to andre lvl 60'r, fordi han rett og slett ikke kan gjøre god nok damage.

Hvis jeg, med min PvP geara rogue angriper en felguard greier jeg som regel å ta ned den før dotsa og felguarden har fått hp'en min til halv, men jeg greier ikke selve warlocken, men en andre teamplayer ville gjort det.

En destro eller affliction warlock ville utrolig lett med gode skills tatt ned 2 eller 3 eller 4 motstandere, og det med en vanlig felhunter :)

Grunnen til at vi kaller den speccen noob?

Fordi, som DieselOtern sier, Felguard specc er det samme som l2p beastmaster huntards, la peten gjøre allt fordi du ikke kan en drit selv...

Og ja, jeg vet hva jeg snakker om. Har hatt en godt geara warlock selv (tier2+) og kan nå si at jeg har litt peil :)

Skrevet

Med den undergeara warlocken min knuser jeg Fel Guard-newbs lett. Det er bare å banishe pettet deres. Imo burde alle andre classer også ha Banish, sånn at de også har

en sjanse :p

Skrevet
Ja, faktisk.. Nå skal det sies at jeg har realtivt greit gear:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?2161830

7669398[/snapback]

Lol-specc of the year.

Se litt bedre over hva du skal specce neste gang du respeccer du...

Hold det ontopic folkens!

7675911[/snapback]

Speccen er utmerket for PVE, det den er designet for.. :) Find noe du kan noe om neste gang du skal late som..;)

Skrevet
Er det noen somvet om en god addon som ser hvor lenge det er igjen på DoT's-ene mine? Slik som necrosis gjorde før. Helst en som ser fin ut og tar lite minne.

7676596[/snapback]

Natur Enemy Castbar tar alt slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...