marti9 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hei Jeg lurer på hvordan man kicker eller banner på CS: Source. Kan dere svare på dette?
DerNoOb Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hei Jeg lurer på hvordan man kicker eller banner på CS: Source. Kan dere svare på dette? 7663863[/snapback] Du må jo eie en server Eller ha admin på til f.eks clanen din sin server. Hvis du har det skriver du admin i console da popper det opp en rute med admin commands når du trykker på esc igjen. Men noen ganger kan det være at du må skrive "rcon_kick id" i console, etter id så limer du inn personen du vil kicke sin id, det finner du ved å skrive "status" i console:D Håper dette hjalp.
marti9 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Hei Jeg lurer på hvordan man kicker eller banner på CS: Source. Kan dere svare på dette? 7663863[/snapback] Du må jo eie en server Eller ha admin på til f.eks clanen din sin server. Hvis du har det skriver du admin i console da popper det opp en rute med admin commands når du trykker på esc igjen. Men noen ganger kan det være at du må skrive "rcon_kick id" i console, etter id så limer du inn personen du vil kicke sin id, det finner du ved å skrive "status" i console:D Håper dette hjalp. 7668429[/snapback] Takk for hjelpen. Jeg spurte på itavisen også. Der fikk jeg link til catchgamer.no.......................... Der stod det hvordan man kunne legge til console. Nå kan jeg bare trykke på f3, så kommer console fram. Vist du vil ha linken til denne siden kan du bare svare og spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå