Gå til innhold

Stor Steam-oppdatering i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I morgen (8. januar 2007) kommer det en stor Steam-oppdatering.

Ting som vil bli fornyet og ting vil bli lagt til i programmet Steam er:

• Guest Pass, gir det muligheten til å la en venn prøve et spill når du har kjøpt nytt spill. Første spill denne funksjonen kommer til er Day Of Defeat Source.
  • Background Updates, gjør slik at du ikke trenger å vente når Steam oppdaterer, siden programmet oppdaterer i bakgrunnen, etterpå restarter du bare Steam så er Steam oppdatert.
  • Game Favourites, har du litt lang 'My Games' liste kanskje? Du vil få muligheten til å lage favoritter slik at du enklere kan holde listen din ryddig og fin.
  • Nytt skin, etter oppdateringen vil Steam få et nytt skin, eller enklere sagt et nytt look. (bilde under)

gameslistflatobsidiangf7.th.png

Kilder: www.steampowered.com og www.catchgamer.no.

edit: Beklager jeg hadde skrevet feil oppdateringen kommer 8. januar og ikke 7. januar.

Endret av neadii
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Når kommer oppdateringen?

Jeg har ikke fått den, og jeg er tydeigvis ikke den eneste..

De nye skinene så pene ut :cry:

Skrevet

Jeg tror de som er best i CS får oppdateringen først, og noobsene litt senere.

Må si at jeg liker de nye skinene, spesielt det beige skinet. :)

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Noen som har fått oppdateringen enda?

Skrevet

oppdateringen komm imellom klokka 15:00 og 20:00 igår! prøvde og retarte steamklienten klokka 15:00 da var den ikke kommet så så prøvde jeg klokka 20:00 da oppdaterte den seg :dribble:

Skrevet (endret)
CPL Gui er så idiotisk etter min mening.
Okay. Nå snakket jeg egentlig ikke om CPL Gui, men. Jeg tenkte mest på det gamle skinet. Hva er så galt med CPL Gui? Endret av NorthGarden
Skrevet

Det jeg synes er gale med den er at folk som bruker den tror dem blir pro siden dem bruker en gui fra CPL. Men la oss holde oss OnTopic. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...