macba Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Vet ikke helt om jeg poster på riktig kategori men vet noen hvordan jeg får musen til å trykke automatisk på en knapp mange ganger? Uten at jeg rører musen?
JiGGe Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Må vel bruke noen typer some "Autoclicker" som er hovedsaklig til å jukse i spillet Runescape. Søker du f.eks på "Autocliker + Runescape" eller "Autobuyer + Runecape" på google så finner du det helt sikkert. Før brukte jeg det til å jukse på Runescape men nå som jeg har sluttet med runescape bruker jeg programmet til andre ting. Programmet jeg bruker heter: sythe's AutoBuyer
macba Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 (endret) Må vel bruke noen typer some "Autoclicker" som er hovedsaklig til å jukse i spillet Runescape.Søker du f.eks på "Autocliker + Runescape" eller "Autobuyer + Runecape" på google så finner du det helt sikkert. Før brukte jeg det til å jukse på Runescape men nå som jeg har sluttet med runescape bruker jeg programmet til andre ting. Programmet jeg bruker heter: sythe's AutoBuyer 7685915[/snapback] TUSENTAKK Har letet lenge og har funnet mange sider men filen er ikke der! Så har du en link der filen finnes? Endret 10. januar 2007 av macba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå