Gå til innhold

Kjøp av Samsung Syncmaster 225BW


nilva

Anbefalte innlegg

Har endelig klart å bestemme meg å kjøpe den skjermen. Det eg lurer på er om det er like greit å kjøpe den på expert som på nettet?? Prisen blir omtrent den samme.

 

Når eg var i butikken i dag så sa eg til selgeren at eg ville ha et svart bilde for å se om det var noe baklys som kom igjennom, eg blei overrasket fordi det var ingenting :dribble:

 

Har det kommet en nyere versjon av skjermen?? Er baklys problemet fikset?? eller er det bare expert som faker til bildet ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har endelig klart å bestemme meg å kjøpe den skjermen. Det eg lurer på er om det er like greit å kjøpe den på expert som på nettet?? Prisen blir omtrent den samme.

 

Når eg var i butikken i dag så sa eg til selgeren at eg ville ha et svart bilde for å se om det var noe baklys som kom igjennom, eg blei overrasket fordi det var ingenting :dribble:

 

Har det kommet en nyere versjon av skjermen?? Er baklys problemet fikset?? eller er det bare expert som faker til bildet ??

7652511[/snapback]

 

Det skal være mørkt i rommet. Sett på en film med mørke scener eller skjermbeskytter 3D-blomstereske.

Lenke til kommentar
Har endelig klart å bestemme meg å kjøpe den skjermen. Det eg lurer på er om det er like greit å kjøpe den på expert som på nettet?? Prisen blir omtrent den samme.

 

Når eg var i butikken i dag så sa eg til selgeren at eg ville ha et svart bilde for å se om det var noe baklys som kom igjennom, eg blei overrasket fordi det var ingenting :dribble:

 

Har det kommet en nyere versjon av skjermen?? Er baklys problemet fikset?? eller er det bare expert som faker til bildet ??

7652511[/snapback]

 

Det skal være mørkt i rommet. Sett på en film med mørke scener eller skjermbeskytter 3D-blomstereske.

7655873[/snapback]

 

 

Kjøpte skjermen i dag, har testet nå med helt svart rom og svart bilde på skjermen, det er minimalt med lys som kommer igjennom, det er litt opp og litt nede. Ser faktisk ut som det har blitt mindre fra når eg skrudde den på til nå som den har stått på i 12 timer ca. Baklys er det største problemet med skjermen som har blitt nevnt i tester og dersom det viser seg at det ikkje blir mer gjennomskinn eller blir mindre så er det :thumbup: for denne skjermen, fargene er og veldig bra etter du har stilt dei inn slik du vil ha det. Konge skjerm!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...