xD^^ Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Atter, atter igjen, så har jeg forandret designet på hjemmesiden min. Siden er en slags kombinert blogg og portfølje (?), men funker det? Hva synes dere om de forskjellige "løsningene"? Hva synes dere om å ha forskjellige farger til hver side? www.Petternordhagen.moo.no. Tusen takk for alle svar!
-Teddy- Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 "Om meg" og "Bilder" var bra, de andre skrek litt. Morsomt konsept, men hold deg til en bestemt stil. F.eks. kun jordfarger.
ZeS Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Q: Siden er en slags kombinert blogg og portfølje (?), men funker det? A: jeg mener det ja Q: Hva synes dere om de forskjellige "løsningene"? A: ingen sterke følelser kommer til tanke, *nøytral* Q: Hva synes dere om å ha forskjellige farger til hver side? A: HERRE GI MEG STYRKE! helt ærlig, så var det rett og slett grusomt :S personlig ville jeg gått for den fargekomboen du har på "Om meg", og brukt den på alle sidene. forskjellige farger på hver side virker bare jalla! forslag: legge til en header på toppen? personlig synes jeg at teksten kommer alt for langt opp på sida(liker og lese tekst som er ca. midt på skjermen) om det er en header der må jeg bare unskylde, men den vises ikke her. Endret 5. januar 2007 av ZeS
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 "Lenker" synes jeg ikke var så bra. Stod ikke serlig i stil med det andre..
sparks Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 God start om du er igang med å lære deg css! Stå på Syntes dog at du burde holde deg til jordfarger kanskje, som nevnt tidligere her i tråden.
xD^^ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Så det funker med forskjellige farger på de forskjellige sidene, men fargene burde være mer like hverandre? Jeg vet ikke helt om jeg vil ha en header, egentlig. Tror den kanskje kan ødelegge litt. Jeg får prøve meg litt frem.
thinkdifferent Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Enig med de andre her om fargene, de var litt vel brutale, men likte selve designet Endret 5. januar 2007 av Trussl
-Teddy- Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Headeren trenger ikke være grafikk som bryter med designet. Hva med å prøve en stor font som beskriver siden på samme måte som i menyen? Altså egen "header" til hver side? Er jo ikke noe problem for deg å prøve, er bare litt html og css så er den i boks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå