einst Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Det har seg nå slik at jeg nylig har installert Windows på nytt.. Og i dag, da jeg skulle se den nyesete episoden av The O.C. Så skjedde det merklige.. Først prøvde jeg å spille av filen i VLC, Dette funket strålende, men kom på at jeg hadde glemt å installere driver til lydkortet.. Så jeg gjorde det med engang, og siden det krevde reboot av maskinen gjorde jeg det rett etter... Når maskinen var på igjen skulle jeg selvsagt se på episoden, og da hadde det oppstått et stort problem.. Bildet var så mørkt at jeg såvidt kunne skimte noe i bakgrunnen... det var helt umulig for meg å kunne få med meg noe.. Prøvde så å se om det var no gale instillinger på VLC, men det virket ikke slik.. Så tenkte jeg kanskje at det var no galt med filen, så jeg skaffet meg en annen episode, og der var det samme problem... Skaffet meg så et annet avspillingsprogram (MPlayer) også der var det samme problem... Tenkte så at kanskje det oppsto et problem da driveren til lydkortet ble installert.. Og derfor avinstalerte jeg den... Dette hjalp heller ikke.... Hvordan i alle dager kan jeg løse problemet.. ønsker svar ASAP!
Skagen Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Høres ut som et problem med overlay-funksjonen i enten nVidia-driverpanelet eller Catalyst. Se om du kan resette instillingene for overlay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå