Nessi Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hei jeg har FIFA 2007 instalert og spiller manager mode. Jeg har satt på full grafikk, men er VELDIG skuffet av grafikken, jeg har 2 og halvt år gammel pc (intel 2,8mhz,1024mb ram,Ati rad 9800) Altså er grei grafikk på spillerne fra avstand, men nær bilder så er jo grafikken helt til å spy av. Ansiktene ligner litt på de spillerne, men er jo helt sykt dårlig grafikk, og publikummet er noe av det verste jeg har sett. (skulle ikke tro dette ble laget i 2006) Skyldes dette min data? Eller er det spillet som er faktisk laget sånn? Min ide: I neste FIFA håper jeg de kan konsentrere seg litt om grafikken, vært fett med sannsynligere lyder (klubb sanger, flagg, skjerf osv) at f-eks på anfield så har the kop vært der med stort sett røde farger osv. håper dere skjønner hva jeg mener.
Armageddon Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Om du spiller med full grafikk så er det vel ikke mye du kan gjøre. Synes ikke grafikken er problemet i FIFA, men selve flyten i spillet er mye verre. Faktisk så synes jeg at grafikken på banen er ganske god. Grafikken på tribunene derimot har ikke endret seg så mye siden de første FIFA spillene. (Se på PES derimot. Det er det ikke bare en animasjon for hele stadionen.) FIFA kommer til å få mer sånne småting som sanger og stadioner etterhvert som det kommer nye FIFA spill. Håper bare at EA ikke konsentrerer seg for å lage spillet mer "show"-aktig, men heller konsentrerer seg for å lage et realistisk fotballspill med fin flyt i spillet..
Villanden Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Synes ikke grafikken er problemet i FIFA, men selve flyten i spillet er mye verre. Faktisk så synes jeg at grafikken på banen er ganske god. Håper bare at EA ikke konsentrerer seg for å lage spillet mer "show"-aktig, men heller konsentrerer seg for å lage et realistisk fotballspill med fin flyt i spillet.. 7655497[/snapback] Jeg er absolutt enig. Jeg har vært en PES fan lenge. Og grunnen til det er den gode flyten i spillet. Fifa er hakkete, og mister all appell på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå