Gå til innhold

Guild på Hellscream

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et drøyt års inaktivitet har jeg reaktivert min konto med en 60-lvl paladin på Hellscream. Hvis noen har et guild som det kunne være plass i så send gjerne en melding. :)

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Du må gjerne fortelle litt mer om deg selv, hva slags guild du vil inn i og hvor god karakteren din er.

7648649[/snapback]

Tja......hva slags guild.. et norsk ville jo vært morsomt, men er ikke noe must. Foretrekker vel et litt "casual" guild... raiding mange netter i uken er uaktuelt for meg (guildet må gjerne gjøre det, men det må være greit å delta så mye man kan).

Hvor god.. vel.. siden jeg akkurat har reaktivert siden 14 måneders inaktivitet har jeg ikke speccet opp med nye talents, og jeg er sikkert litt rusten, men jeg skal nok følge med. Utstyr er vel stort sett Lightforge, med et Lawbringer belte. Etter dagens forhold ikke spesielt imponerende, men da blir jo forbedringskruven tilsvarende brattere... :)

Endret av pax1
Skrevet

Hei

Knights of Elune kan kanskje være noe for deg.

Vi er en vennlig guild med ca. 300 medlemmer fra level 20 og oppover. Vi raider ZG (og litt AQ20) av og til og har akurat fått en allianseguild vi raider sammen med. Vi har stort sett ingen krav om hvor mye man må spille\hvordan man må specce osv. bare man klarer å oppføre seg. Ellers er stort sett greit å få hjelp til quests og instances.

Les gjerne mer på nettsidene våres: www.knightsofelune.com

Skrevet
Hei

Knights of Elune kan kanskje være noe for deg.

Vi er en vennlig guild med ca. 300 medlemmer fra level 20 og oppover. Vi raider ZG (og litt AQ20) av og til og har akurat fått en allianseguild vi raider sammen med. Vi har stort sett ingen krav om hvor mye man må spille\hvordan man må specce osv. bare man klarer å oppføre seg. Ellers er stort sett greit å få hjelp til quests og instances.

Les gjerne mer på nettsidene våres: www.knightsofelune.com

7649187[/snapback]

Takk for svaret - skal sjekke deres guild.. høres veldig bra ut. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...