Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med og skru av datan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at du må trykke på knappen på kabinettet for å slå av maskina ?

 

Isåfall er det på grunn av en PSU (Strømforsyning) av en eldre type som ikke kan avsluttes fra hovedkortet.

 

Skal du få rettet opp dette må du sannsynligvis tukle med mange små ledninger, som kan føre til vondt værre.

Endret av KjQttkak
Lenke til kommentar

Jeg har samme "problem" på en pc jeg har. Slo seg av som normalt tidligere med win2000 installert. Mener å huske at etter at XP ble installert så har jeg fått beskjeden om å slå av manuelt. PSU-en er en relativt oppegående MIST 350 W som jeg tidligere har hatt i en annen maskin (der den slo seg av slik den skal). Tviler derfor på at PSU-en er årsaken.

Lenke til kommentar
Jeg har samme "problem" på en pc jeg har. Slo seg av som normalt tidligere med win2000 installert. Mener å huske at etter at XP ble installert så har jeg fått beskjeden om å slå av manuelt. PSU-en er en relativt oppegående MIST 350 W som jeg tidligere har hatt i en annen maskin (der den slo seg av slik den skal). Tviler derfor på at PSU-en er årsaken.

7647133[/snapback]

 

Men ka du jor for å fikse d da?

Lenke til kommentar
Jeg har samme "problem" på en pc jeg har. Slo seg av som normalt tidligere med win2000 installert. Mener å huske at etter at XP ble installert så har jeg fått beskjeden om å slå av manuelt. PSU-en er en relativt oppegående MIST 350 W som jeg tidligere har hatt i en annen maskin (der den slo seg av slik den skal). Tviler derfor på at PSU-en er årsaken.

7647133[/snapback]

 

Men ka du jor for å fikse d da?

7648728[/snapback]

Har ikke funnet ut av det, får fremdeles beskjed på skjermen om at pc-en kan slås av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...