StigFlemmingJensen Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Sjekk linken http://www.garaget.org/?car=23194&image=246954 Hvordan får man til dette? Er det noe man må stille inn på kameraet? Jeg har vært inne på svart/hvit innstillingen på kameraet, ett Canon Eos 400d... Eller må jeg ta bilde i RAW format og endre det på dataen. Jeg har photoshop, hvordan gjør man det der eventuelt ? Håper dere forstod hva jeg mente =) Takker for hjelpen =) //Stig
spitz Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Sjekk linken http://www.garaget.org/?car=23194?=246954 Hvordan får man til dette? Er det noe man må stille inn på kameraet? Jeg har vært inne på svart/hvit innstillingen på kameraet, ett Canon Eos 400d... Eller må jeg ta bilde i RAW format og endre det på dataen. Jeg har photoshop, hvordan gjør man det der eventuelt ? Håper dere forstod hva jeg mente =) Takker for hjelpen =) //Stig 7640084[/snapback] Dette må nok gjøres manuelt i Photoshop. Ta et bilde i farger, marker alt bortsett fra bilen og velg Adjustments->Monochrome, eller hva det heter i Photoshop.
Admin'c Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 uten at jeg har peil på dette så kan du vel klippe den ut på eget layer og så kjøre bakgrunnslayeret i svart hvitt.
BeFs Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Dama bruker Photoshop der hun har laget en kopi i sorthvitt. Så legger hun en svarthvittversion av bildet over det med farge. Så visker hun ut den delen i sorthvittbildet hun vil ha i farger. Ble du noe klokere?
Arild525 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 eller om du ikke vil jobbe med flere lag så er det bare å markere rundt bilen og så velge -select->inverse- så er alt utenom bilen markert. og da er det bare å gjøre det om til sort/hvitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå