Loeve Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg synes det beste med slike ting er at disse "nerdene" som blir beskyldt for å bruke mye tid på akkurat dette: nerding alltid har "mange egne firma" og er fullstendig økonomisk uavhengige.. Snodig sammentreff.. 7642314[/snapback] Det morsomme med at jocksene som leser om sånne personer er at de alltid antar at de er personer med hemmet sosialt liv og colabunner.
zypher_ut Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hadde vært så gøy, som warlock, om nether protection hadde procca på den første pyro'n.
Tbau5 Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hadde vært så gøy, som warlock, om nether protection hadde procca på den første pyro'n. 7644615[/snapback] 3x PoM frostbolt sikkert, han virker som en ganske organisert type hvis man kan kalle ham det.
Carl M Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Voldsomt som han skulle overbevise seg selv om at han hadde et liv i intervjuet da, skrøyt jo som holy hell over hvor awesome han var RL. Seriøst... hvem bryr seg om hva skitne 12åringer på internett tror om deg? Litt av en bragd med multiboxinga, men fy faen jeg hater folk som er så forbaska usikre på seg selv at de må hyle det inn med store bokstaver til hele omverdenen for å overbevise seg selv om at de er kule. Det er slike tenårings emo-tendenser som de fleste forhåpentligvis vokser av seg når de blir eldre. For en dott. Endret 4. januar 2007 av Carl M
Gnurk Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Voldsomt som han skulle overbevise seg selv om at han hadde et liv i intervjuet da, skrøyt jo som holy hell over hvor awesome han var RL. Seriøst... hvem bryr seg om hva skitne 12åringer på internett tror om deg? Litt av en bragd med multiboxinga, men fy faen jeg hater folk som er så forbaska usikre på seg selv at de må hyle det inn med store bokstaver til hele omverdenen for å overbevise seg selv om at de er kule. Det er slike tenårings emo-tendenser som de fleste forhåpentligvis vokser av seg når de blir eldre. For en dott. 7645932[/snapback] Hehe - må si meg litt enig her. Så lenge ikke intervjueren spør/sår tvil om at han er noe annet enn en 14-åring som bor hjemme og lever på pizza og pannekaker, så trenger han heller ikke å nitidig forklare hvor vellykket han evt. er osv. Det blir heller bare påtatt og lite troverdig. Ikke kom med noe jantelov osvosv, er nok heller det at det bryr meg midt i ryggen hva fyren gjør, jeg leste artikkelen for å finne ut hvordan han faktisk styrte 5 characters samtidig. Endret 5. januar 2007 av Gnurk
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 :!: Råtøft. Men hunteren hadde flaks som overlevde 4x PoM pyro. Kul samtale med GM, og han eiede i 5 vs. 5 i BC.
Kombat-Kaare Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Voldsomt som han skulle overbevise seg selv om at han hadde et liv i intervjuet da, skrøyt jo som holy hell over hvor awesome han var RL. Seriøst... hvem bryr seg om hva skitne 12åringer på internett tror om deg? Litt av en bragd med multiboxinga, men fy faen jeg hater folk som er så forbaska usikre på seg selv at de må hyle det inn med store bokstaver til hele omverdenen for å overbevise seg selv om at de er kule. Det er slike tenårings emo-tendenser som de fleste forhåpentligvis vokser av seg når de blir eldre. For en dott. 7645932[/snapback] Helt enig, rett og slett.
superreven Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Det blir heller bare påtatt og lite troverdig. Ikke kom med noe jantelov osvosv, er nok heller det at det bryr meg midt i ryggen hva fyren gjør Intervjueren spurte nå han vitterlig ganske detaljert om hva han gjorde utenom WoW, og hva han arbeidet med. Så om det er lite troverdig å svare på spørsmål du blir stilt.. ja da har noen misforstått. Endret 5. januar 2007 av superreven
Gnurk Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Det blir heller bare påtatt og lite troverdig. Ikke kom med noe jantelov osvosv, er nok heller det at det bryr meg midt i ryggen hva fyren gjør Intervjueren spurte nå han vitterlig ganske detaljert om hva han gjorde utenom WoW, og hva han arbeidet med. Så om det er lite troverdig å svare på spørsmål du blir stilt.. ja da har noen misforstått. 7646949[/snapback] Hahaha - I stand corrected, sånn går det da man leser artikkelen på nattevakt Med andre ord, "juryen bes se bort fra vitnets siste utsagn" Endret 5. januar 2007 av Gnurk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå