Gå til innhold

Korleis spela du C&C Red Alert 2 på lan?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan få Red alert 2 til å fungere på LAN:

1) Installer IPX, dobbelklikk på nettverksktilkoblingen, egenskaper, og installer protokoll....

2) Konfiguer IPX, dobbelklikk på IPX-protokollen, på rammetype skal du velge "Ethernet 802.3", i nettverksnummer skriver du "12345678".

3) Start så Red Alert 2, gå inn på innstillinger og nettverk i spillet, og velg nettverkskortet som starter på 12345678.

4) Sett så i gang og spill :)

Tok lenge før jeg fant denne løsningen, så tenkte jeg kunne dele den med dere :)

Takk Ueland, takk!!

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet
Hvordan få Red alert 2 til å fungere på LAN:

1) Installer IPX, dobbelklikk på nettverksktilkoblingen, egenskaper, og installer protokoll....

2) Konfiguer IPX, dobbelklikk på IPX-protokollen, på rammetype skal du velge "Ethernet 802.3", i nettverksnummer skriver du "12345678".

3) Start så Red Alert 2, gå inn på innstillinger og nettverk i spillet, og velg nettverkskortet som starter på 12345678.

4) Sett så i gang og spill :)

Tok lenge før jeg fant denne løsningen, så tenkte jeg kunne dele den med dere :)

Jeg linket RA2 i helgen og fikk problemer selv med denne løsningen. Ble sånn at det låste seg når man trykker på "Join". Men det finnes jo en løsning på dette også: Skru av alle nettverkskort bortsett fra det du skal bruke, da fungerte det bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...