CCola Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Hvordan få Red alert 2 til å fungere på LAN: 1) Installer IPX, dobbelklikk på nettverksktilkoblingen, egenskaper, og installer protokoll.... 2) Konfiguer IPX, dobbelklikk på IPX-protokollen, på rammetype skal du velge "Ethernet 802.3", i nettverksnummer skriver du "12345678". 3) Start så Red Alert 2, gå inn på innstillinger og nettverk i spillet, og velg nettverkskortet som starter på 12345678. 4) Sett så i gang og spill Tok lenge før jeg fant denne løsningen, så tenkte jeg kunne dele den med dere Takk Ueland, takk!!
Prebsor Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Vet dere om Yuri's Revenge fungerer med LAN via Hamachi?
CCola Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Vet dere om Yuri's Revenge fungerer med LAN via Hamachi? Støtter denne, om noen finner ut - legg ut her takk
Hallelujamannen Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hvordan få Red alert 2 til å fungere på LAN: 1) Installer IPX, dobbelklikk på nettverksktilkoblingen, egenskaper, og installer protokoll.... 2) Konfiguer IPX, dobbelklikk på IPX-protokollen, på rammetype skal du velge "Ethernet 802.3", i nettverksnummer skriver du "12345678". 3) Start så Red Alert 2, gå inn på innstillinger og nettverk i spillet, og velg nettverkskortet som starter på 12345678. 4) Sett så i gang og spill Tok lenge før jeg fant denne løsningen, så tenkte jeg kunne dele den med dere Jeg linket RA2 i helgen og fikk problemer selv med denne løsningen. Ble sånn at det låste seg når man trykker på "Join". Men det finnes jo en løsning på dette også: Skru av alle nettverkskort bortsett fra det du skal bruke, da fungerte det bra!
Wartorn Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Såvidt jeg husker var det jo bare å laste ned patch til spillet og det dukket opp som valg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå