Gå til innhold

Forhåndsbestille Burning Crusade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forhåndsbestilt på EBgames på kvadrat, Stavanger, så det blir wowing fra tirsdag igjen ja :) (Lenge siden sist)

7709491[/snapback]

Har forhåndsbestilt fra samme kjede og butikk, men jeg kommer imidlertid til å stille opp tidlig på morgenen før klokken 6 - de åpner visst ekstra tidlig da. Må jo gjøre et forsøk på å skaffe meg Collector's Edition...

Lenke til kommentar
Pleier å få posten rundt 12 der jeg bor. Spaceworld åpner kl 10. To timer har jeg ikke tid til å miste, så må nok til Spaceworld.

7630721[/snapback]

10 spenn på at serverne ikke er oppe før klokka 13 uannsett :p

7631178[/snapback]

 

Blizzard klarer jo aldri å få opp serverne før seint uansett etter de store patchene.

Uansett så kjøper du vel ikke en patch, tipper alt sammen ligger på pc'en din allerede og at det du kjøper en er cinematic trailer og en client som aktiver patchen

Lenke til kommentar
Har forhåndsbestilt fra samme kjede og butikk, men jeg kommer imidlertid til å stille opp tidlig på morgenen før klokken 6 - de åpner visst ekstra tidlig da. Må jo gjøre et forsøk på å skaffe meg Collector's Edition...

 

Hehe, jeg og et par kamerater skal stille opp kl. 6 selv :D Er litt stas, lurer på hvor mange som møter opp så tidlig :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...