Gå til innhold

Leia av server spørsmål?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, eg har lite peiling på spillesrvere og sånne ting og eg lurte på om noen av dere vil bruke den dyrebare tiden deres for å svare på noen spørsmål som eg ikke kan. takker på forhånd

:blush:

1.hva er en war server?

2.hva er en public server?

3.når eg har bestilt hva får eg?får eg noe i posten??

:blush:

Aleksander aka [Red Army]-`Apollo Creed

noen som vil legge meg til på friends på steam.

ps. du vil bli spørt om mye ofte :roll: e-mailen er: [email protected]

Endret av absrambo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En war server er en server som er passordbeskyttet. Den skal brukes av to klan'er som spiller pcw (private clan war) og da må serveren være passordbeskyttet. Det er som oftest 10-12 plasser på serverene. 2 lag à 5-6 spillere

En public server har ikke passord på seg fra før av, men det er mulig via rcon (som du får per epost kanskje?) De har plass til flere folk, og er meningen at mange folk skal komme sammen og spille uavhengig av lag. Som feks catch-gamer serverene.

Når du har bestilit tror jeg du får alt du trenger per epost. DU trenger vel strengt tatt ikke mer enn rcon, og ett passord til en adminside hos dem du registrerte deg hos. Har aldri bestilt selv, men kjenner andre som har gjort det flere ganger.

Når du snakker om bestilling, mener du å ebstille en server for 6mnd, ett år? Hvis du bare trenger en server i en time eller to kan du bestille via SMS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...