VikinGz Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Signaturen min er blitt forandrett.... Den ene linja er blitt blå istede for grå, hva har det seg?
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Signaturen min er blitt forandrett....Den ene linja er blitt blå istede for grå, hva har det seg? 7618550[/snapback] Den er jo Grå den da?
VikinGz Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Signaturen min er blitt forandrett....Den ene linja er blitt blå istede for grå, hva har det seg? 7618550[/snapback] Den er jo Grå den da? 7625682[/snapback] den er blå hos meg :S
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Da er det nok bare hos deg, skjermen kan være innstilt feil
Pingla Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 [font=Geneva][size=1][color=yellow]Jeg iriterer deg med min signatur liten skrift og gul farge[/size][/color][/font] [b][font=Optima][size=2][color=grey]Damn the broccoli, damn you, and damn the Wright Brothers![/size][/color][/font][/b] [b][color=green]En av få som hater [url=http://stamnesn.no-ip.org/]WOW[/url] ^^[/color][/b] Hvis du således skriver GRAY istedenfor GREY så burde det funke: --- Jeg iriterer deg med min signatur liten skrift og gul farge Damn the broccoli, damn you, and damn the Wright Brothers! En av få som hater WOW ^^
Anbefalte innlegg