Gå til innhold

Forsøk på å lage et stemningsfyllt bilde i tåke

Anbefalte innlegg

Skrevet

I svært tykk tåke her forleden gikk jeg en tur for å prøve å ta noen stemningsfulle bilder. jeg er en amatør med amatørkamera, så ta det for det det er. Noen som har konstruktiv kritikk. har ikke gjort noe med bildet bortsett fra å resize det til 50% størrelse.

mvh

Marius T

post-116003-1167655996_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint bilde det. :) Litt blurry, men det er jo det som skaper noe av stemningen! :D (bra det er flere n00bs innen foto enn meg her :p Hvilket kamera har du?)

Skrevet

Det er uskarp og mye støy, noe som sikkert skyldes den automatiske lyskorrigeringen i kompaktkamera. Jeg liker motivet, men kvaliteten var på bunn!

Men det er ikke din feil, så jeg vil si det er godt utført, etter omstendighetene. Med et speilrefleks kunne du fått mye bedre.

Marius

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet (endret)

Enig med det som Marius Olsen sier.

Prøv med stativ neste gang..:)

Endret av Slettet+oiasdf79
Skrevet

Fint motiv. Dårlig teknisk kvalitet blir påpekt av flere her, men jeg synes det bidrar til stemningen i bildet.

Tror det kunne gjort seg med silhuetten av en person på bildet. Vet ikke hvorfor, men jeg kom til å tenke på filmen Excorsisten når jeg så bildet. Kanskje en skikkelse àla fader Merrin (med hatt, frakk og stresskoffert) hadde fungert i dette bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...