uranus Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Hei! De siste dagene har jeg hatt sinnsykt høy ping når jeg spiller online. Har pleid å ha rundt 30-40, nå har jeg ofte over 150-800! Jeg har ingen programmer som bruker internett oppe når jeg piller, og det er ikke andre maskiner som gjør noe heller på nettet. Det startet å bli sånn noen dager siden. Jeg har enda ikke fått oppgradert hastighet (telenor adsl) enda, vet ikke om det har noe å si da at kanskje de fikser nå. Men uansett, jeg hater å bli kicka fra serverene hele tiden pga høy ping enda jeg ikke gjør noe som ville skapt høy ping. Noe jeg kan gjøre?
Steina Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har du prøvd forskjellige server? Har du prøvd å pinge diverse nettsider? (typ. VG.no) Hvis du får høy ping overalt, prøv å ring Telenor Kundeservice på 05000. De er nok de eneste som kan hjelpe deg. (kan og kan... er det virkelig noe de kan?)
uranus Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Pinga VG.no.. Fikk 91ms, maks 267 og minimum 16.. Pinger på alle serverene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå