Drue Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Noen som har noen erfaringer å dele om Amitech Travel Disk? http://fotovideo.no/aspx/login.aspx?Return...4040&plid=14040
Black Star Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Selger de der jeg jobber, men har ikke hørt noe fra noen kunder enda. Og da regner jeg med at de er fornøyde. Det er jo stort sett de misfornøyde kundene man hører fra
Roadracoon Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 (endret) Noen som har noen erfaringer å dele om Amitech Travel Disk? http://fotovideo.no/aspx/login.aspx?Return...4040&plid=14040 7611605[/snapback] Det har jeg og der er ikke posetive erfaringer jeg har høstet med dette stykke isenkram aldrig har så lidt lavet så meget møg og givet så mange problemer, for at nævne lidt, Windows kan ikke genkende bæstet midt under en download af billedfiler, bæstet fryser min pc, bæstet går i sort under læsning fra hukommelseskort data tabes, å jo køb den hvis du elsker problemer, tabte data og billedfiler Endret 18. april 2007 av Roadracoon
Black Star Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Det har jeg og der er ikke posetive erfaringer jeg har høstet med dette stykke isenkram aldrig har så lidt lavet så meget møg og givet så mange problemer, for at nævne lidt, Windows kan ikke genkende bæstet midt under en download af billedfiler, bæstet fryser min pc, bæstet går i sort under læsning fra hukommelseskort data tabes, å jo køb den hvis du elsker problemer, tabte data og billedfiler 8416968[/snapback] Vil sterkt anbefale deg å levere inn ditt eksemplar til reklamasjon/garanti, for dette er ikke normalt. Trodde alle som kjøpte utstyr stilte såpass stort krav til kjøpet at de klagde om det ikke fungerer.
Roadracoon Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Det har jeg og der er ikke posetive erfaringer jeg har høstet med dette stykke isenkram aldrig har så lidt lavet så meget møg og givet så mange problemer, for at nævne lidt, Windows kan ikke genkende bæstet midt under en download af billedfiler, bæstet fryser min pc, bæstet går i sort under læsning fra hukommelseskort data tabes, å jo køb den hvis du elsker problemer, tabte data og billedfiler 8416968[/snapback] Vil sterkt anbefale deg å levere inn ditt eksemplar til reklamasjon/garanti, for dette er ikke normalt. Trodde alle som kjøpte utstyr stilte såpass stort krav til kjøpet at de klagde om det ikke fungerer. 8432930[/snapback] Det er forsøgt og svaret var at der ikke var fejl på mit eksemplar men at fejlen nok skulle søges i min pc, med det geninstalerede jeg mit OS og pogrammer men med samme resultat, sendte emails til Amitech, dette har ikke ført til noget så jeg opgav og bæstet blev lagt i skuffen med fejltagelser, har nu forsøgt mig med en Vosonic 8360 det kan ikke være andet end bedre , jeg har desuden overskredet de to års garantiperiode, min fejl er at jeg gav op men det var som at løbe panden mod en mur de var altid kloger end mig uanset mine agumenter
Black Star Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Da kan det være greit å gå over til en annen butikk som leverandør av dine innkjøp
Roadracoon Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Da kan det være greit å gå over til en annen butikk som leverandør av dine innkjøp 8435021[/snapback] Det er gjort man bliver klog af skade, men næppe rig så jeg fandt en anden butik/butikker hvor service er i top og personalet er til at tale med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå