Gå til innhold

Rogue eller Hunter?


Anbefalte innlegg

Etter en lang pause med wow har eg bestemt meg for å begynne igjen for å sjekke ut BC :) Men eg klarer ikke bestemme meg for hvilken class eg skal begynne, de to classene som ser mest fristende ut er (NE) hunter og (Human) rogue.

Hadde vært fint med synspunkter om hvordan dere syns disse classene er i pvp, både pluss og minus.

Har sett og hørt at hunters er ganske gode i pvp nå, men lurer på åssen dere tror at disse blir i BC.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kommer helt an på din spille stil.. Liker du og stunlocke og drepe ting fort og effektivt så er nokk rogue tingen.. Men hvis du liker og kite og ta ting på avstand og ha en hjelper gjennom lvlene så er nok hunter og veien og gå... Begge to har bra dmg og begge to er vanskelig og ta hvis du kan og spille de.. Men de er også lett og eie hvis du ikke har peilig.. Det går egentling på smak og behag.. Liker du å ta masse skade og spille i nærkamp så spill rogue.. Hvis du liker og prøve og holde ting på avstand og kite de rundt er nok Hunter tingen.. opp til deg egentlig.. alle klassene har hver sin side...

Lenke til kommentar

Hmm ja men det er egentlig mye problemet med å velge at eg liker begge deler veldig godt :p men syns det er litt kjipt at rogue tåler uffateligt lite med tanke på at de er melee og er ganske ferdige om de sloss med mer enn en motspiller.

Hunter derimot syns eg virker ganske ålreite med at de tåler greit med dmg og er flinke å holde seg vekke og samtidig ta bra dmg. Men har hørt av mangen at man blir fort lei og eg har tenkt å bare ha en character å holde meg til den til eg igjen slutter med wow

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg Hunter var morsomst å levle med. Hadde total beast-spec og brukte samme pet (katt) fra lvl10 til 60. Levling ble faktisk gøy i forhold til alle andre klasser jeg har spillt.

 

Rogue er derimot FANTASTISK å spille med på lvl60. Spesielt PvP syns jeg er helt utrolig gøy, men også raiding og annet lvl60-stuff. Stealth er en så klassebestemmende feature og jeg storkoser meg med den. Selv når en kun driver med scouting eller stikker av fra kamp koser jeg meg med rushet.

 

Vil ikke tro du kommer til å ta et "feil" valg uansett hvilken du velger. Begge klassene har sin stil og spillemønster som er kjekke. Jeg gleder meg iallefall voldsomt til levlingen fra 60 til 70 starter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...