Larsen91 Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 trenger tips og erfaringer om denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q8AAAEOguI03xiL bråker den for mye?(for å ha den på over natten i samme rom som jeg sover) blir den fort varm eller for varm? bra å spille BF2 og CSS/HL2 med? linker til diverse tester ville vært bra^^ (noen som vet hvor jeg kan finne drivere og slikt til denne? har sjekket hp sia... skjønner ikke korsn æ skal finne den dær...) Takker.
Mythos Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg kjøpte en tilsvarende på Expert i dag til samme pris, men med litt raskere prosessor. Den heter HP dv9085 http://www.expert.no/produkter.asp?sku=636...eload_coolmenus Jeg spiller ikke stort og har ikke hatt den lenge nok, så om den blir varm ved spilling kan jeg ikke uttale meg om. Ved vanlig bruk er den så godt som lydløs, og ikke noe varmere ann andre laptoper jeg har brukt. Jeg fant en side med drivere og slikt på HP før jeg kjøpte den, så det kan ikke være spesiellt vanskelig å finne, men gidder ikke å leite nå.
Deviator Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg kjøpte nylig denne for kr 11500 på netshop. Uten å ha leste alle spesifikasjonene på pcen du nevner så ser denne ut til å være på en prikk lik uten om at på din modell er det mere ram. På hp siden så skal du klikke programvare og drivernedlastinger (i menyen til venstre) så søker du på modell og volla.... Jeg er forøvrig godt fornøyd. Men det skal nevnes der er en pipelyd nå det nærmer seg slutten av batteritiden. denne pipelyden er veldig irriterende.
Mythos Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Ejlkøp maskinen er identisk med dv9060 bortsett fra minne. Den på Expert har i tillegg litt raskere CPU og koster det samme som den på Elkjøp. Det hadde utvilsomt vært biligere å kjøpe dv9060 på nettet og evt oppgradere minne senere, men det er det med å få med seg maskinen med en gang da... Du får vel dv9060 for 10700 hos Amentio. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=b:...;pl:1;p:1125677
coban Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg kjøpte en tilsvarende på Expert i dag til samme pris, men med litt raskere prosessor. Den heter HP dv9085 http://www.expert.no/produkter.asp?sku=636...eload_coolmenus Jeg spiller ikke stort og har ikke hatt den lenge nok, så om den blir varm ved spilling kan jeg ikke uttale meg om. Ved vanlig bruk er den så godt som lydløs, og ikke noe varmere ann andre laptoper jeg har brukt. Jeg fant en side med drivere og slikt på HP før jeg kjøpte den, så det kan ikke være spesiellt vanskelig å finne, men gidder ikke å leite nå. 7610671[/snapback] Den fra Elkjøp har 2års fabrikkgaranti mot 1års hos Expert. Merk: Du har reklamasjon uansett. Ellers så ser de veldig like ut. Mulig det er forskjell på brikkesettet.
Deviator Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Det er vel noe større prossesor på den 9085 saken. Tror uten å være helt sikker at det eneste som skiller seg ut i 9000 serien er prosessorer og Ram, ellers tro jeg de er helt lik
Mythos Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Det er vel noe større prossesor på den 9085 saken. Tror uten å være helt sikker at det eneste som skiller seg ut i 9000 serien er prosessorer og Ram, ellers tro jeg de er helt lik 7612575[/snapback] Legg til at det er litt forskjellige harddisker og litt forskjeller på minne på grafikkort og at bare de med Intel prosessor har HDMI port så er de like på det meste andre så vidt jeg kan skje.
skylinepower Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg kjøpte en tilsvarende på Expert i dag til samme pris, men med litt raskere prosessor. Den heter HP dv9085 http://www.expert.no/produkter.asp?sku=636...eload_coolmenus Jeg spiller ikke stort og har ikke hatt den lenge nok, så om den blir varm ved spilling kan jeg ikke uttale meg om. Ved vanlig bruk er den så godt som lydløs, og ikke noe varmere ann andre laptoper jeg har brukt. Jeg fant en side med drivere og slikt på HP før jeg kjøpte den, så det kan ikke være spesiellt vanskelig å finne, men gidder ikke å leite nå. 7610671[/snapback] kjøp denne du Grieverjl
pcsuper Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 har en HP Pavilion zt3000 Er gammel , men jeg synes den er nokså lydløs : )
Larsen91 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 :| ett problem... jeg får 9000 i rabatt på elkjøp... og dt får jeg ikke hos expert...
Mythos Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 :| ett problem... jeg får 9000 i rabatt på elkjøp... og dt får jeg ikke hos expert... 7619196[/snapback] 9000kr i rabatt? Da er det ikke noe å lure på...
Larsen91 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 ja, dt var dt jeg trudde du ville si:) men er det noe spesielt bra med denne HP'en fra elkjop? noen som vet hvor mye fps jeg får i de og de spillene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå