n4w Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Jeg har da fått bf 2142 til jul. Har innstalert det og spilt det. Men i går når jeg skulle inn på en server valgte jeg våpen, lag og spawne sted. Men når jeg spawna lagga pcen og jeg kom ut på menyen igjen med punkbuster advarsel. Så lastet jeg ned PB update 2.7 til BF 2142 men det hjalp heler ikke. Så sa en venn av meg som også spiller bf 2142 at jeg skulle avinstallere det, men da kom det opp at jeg manglet en dll fil av noe slag. Forslag? Endret 30. desember 2006 av NerosMind
n4w Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 d står at jeg mangler [C:\Programfiler\electronic arts\battlefield 2142\firewalldll.dll]. Hva er dette? Noen mulighet til og laste ned eller noe?
Gjakmarrja Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Skriv "Download navnPåFilen" på google og se da vel.
n4w Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 (endret) Nå har jeg funnet dll filen og av og re instalert battlefield! Men punkbuster kommer opp fremdeles! Er det en annen måte og oppdatere punkbuster eller noe lignende? Prøvde og spille på en bane uten punkbuster også... men det ble bare sur Endret 30. desember 2006 av NerosMind
n4w Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 okei fikk spilt på en server uten punkbuster nå... men nå er jeg gunner silver med 201/200! hva er problemet? bf er bare blitt sur etter punkbusteren som ødelegger spillingen min. Takker for alle svar
Campin Carl Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 sindre, bruk redigeringsknappen, ikke dobbel posting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå