Gå til innhold

Trenger hjelp med levling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. Jeg sliter med og levle, det som er dritt er at jeg blir så fort lei av forskjellige steder, til min levlel (er 41 human mage) veit jeg at STV er et kjempe fint sted og grinde\queste. men jeg trenger noen få tips. om f.eks det er lurt og dra forskjellige instancer med en 60 om og om igjen. får grei exp tar kort tid. er dette lurt? eller burde jeg queste grinde alene. isåfall hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja.. Jeg sliter med og levle, det som er dritt er at jeg blir så fort lei av forskjellige steder, til min levlel (er 41 human mage) veit jeg at STV er et kjempe fint sted og grinde\queste. men jeg trenger noen få tips. om f.eks det er lurt og dra forskjellige instancer med en 60 om og om igjen. får grei exp tar kort tid. er dette lurt? eller burde jeg queste grinde alene. isåfall hvor?

7604028[/snapback]

Som regel er det raskest å levle alene - Vil faktisk tøre å påstå at dette alltid er raskest.

Områder du kan dra til :

- STV

- Dustwallow Marsh

- Swamp of Sorrows

- Tanaris, dog lite.

Tenker så det knaker her, men er bare disse stedene jeg kommer på i farten.

Skrevet

Takk for gode svar, har grinda i badlands og STV eller STV har jeg queste. begynner og bli lei det. skal faktisk til Ulda nå. har en hel haug med quester der. er de noe spesielt bra?

Skrevet

gjør som meg.. fokuser på å gjøre quests, og fyll opp med litt grinding en gang iblant... med quester så får du spesifike oppgaver og de kan gjøre spill tiden mye morsommere, en det å bare grinde, grinde og grinde hele veien..

jeg har en orc hunter på lvl 36 med en /played tid på 2d9t og den er gjort så langt på denne måten.. så det går fort..

Skrevet

lol, roguen min er lvl 32 og har omtrent det dobbelte på /played

(var en av mine første characters + at jeg er altfor mye afk da)

Skrevet

Sry for nok en OffT post, men hvor mye /played bør jeg ha på lvl 60 når det er første character som levles opp til 60?

Ble bare litt nyskjerrig nå :p

Er jo 4 dager omtrent som er rekorden, men har hørt at rundt 20 dager er standard.

Skrevet

Vel.. leiter fortsatt etter det perfekte stedet og grinde \ queste, er rimelig lei badlands og STV, og når jeg er lei når går det så sykt treigt.

Skrevet
Sry for nok en OffT post, men hvor mye /played bør jeg ha på lvl 60 når det er første character som levles opp til 60?

Ble bare litt nyskjerrig nå :p

Er jo 4 dager omtrent som er rekorden, men har hørt at rundt 20 dager er standard.

7609209[/snapback]

Mitt tips er at du ikke bryr deg så mye om /played .

I stedet bør du ha det moro under levlinga, utforske nye områder , kanskje ganke litt i ny og ne. Ikke ta /played som en konkuranse med deg selv, det blir bare stressende og dreper moroa.

Skrevet (endret)

Hvis du blir lvl 51 kan du få 1 eller flere 60'er til å bli med til tyr's hand eller heartglenn, der du ikke er i deres gruppe, du tagger mobsene, de dreper de. Gjorde det tidligere i dag med en kamerate, lvl 51. Vi var 4 lvl 60'er, tok ca 45 min å gå fra 51 til 53 for han. Ska dog sies at vi hadde noen med naxx items o.l da.... men uansett, det går fort =)

Endret av egzeth
Skrevet
Hvis du blir lvl 51 kan du få 1 eller flere 60'er til å bli med til tyr's hand eller heartglenn, der du ikke er i deres gruppe, du tagger mobsene, de dreper de. Gjorde det tidligere i dag med en kamerate, lvl 51. Vi var 4 lvl 60'er, tok ca 45 min å gå fra 51 til 53 for han. Ska dog sies at vi hadde noen med naxx items o.l da.... men uansett, det går fort =)

7610247[/snapback]

Er det en god ide under 51? eller er det noen andre steder man kan gjøre det.. det virker hvertfall interesangt.. Kom med flere tips = )

Skrevet (endret)

7610247[/snapback]

Er det en god ide under 51? eller er det noen andre steder man kan gjøre det.. det virker hvertfall interesangt.. Kom med flere tips = )

7610525[/snapback]

hvis man er under 51, å de som dreper mobsene som ikke er i partyet er lvl 60. Så er det noe med at man får bare en liten brøk del av exp'en. Det er noe med at de som dreper mobsene, ikke kan være mere enn 9 levler høyere, hvis ikke får man ikke fult exp av de, å da går det fortere å grinde/queste selv.

Så hvis du får med noen som er lvl 50 til å drepe lvl 45-50 eliter, så får du mye ex fort (kommer jo an på tempoet til de som dreper da)

Endret av egzeth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...