Gå til innhold

bug i NWN 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

har netopp kommet til Highcliff Castle Ruins og har funnet lizardene der inne og sluppet de løs. Da spør Slaan (han lizarden som følger med gruppa mi) om han skal lede meg til lizardkongen nå, eller om jeg vil se rundt litt til. Jeg valgte da å titte rundt litt til ettersom jeg ikke hadde clearet hele dungeon enda.

Men nå får jeg ikke til å prate med ham igjen! Er det noen spesiell command jeg må skrive for å prate med han, eller er det noen plass jeg kan gå selv, for jeg har hvertfall ikke noe nytt på kartet mitt..

hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

har netopp kommet til Highcliff Castle Ruins og har funnet lizardene der inne og sluppet de løs. Da spør Slaan (han lizarden som følger med gruppa mi) om han skal lede meg til lizardkongen nå, eller om jeg vil se rundt litt til. Jeg valgte da å titte rundt litt til ettersom jeg ikke hadde clearet hele dungeon enda.

Men nå får jeg ikke til å prate med ham igjen! Er det noen spesiell command jeg må skrive for å prate med han, eller er det noen plass jeg kan gå selv, for jeg har hvertfall ikke noe nytt på kartet mitt..

hjelp!

7602594[/snapback]

Høyreklikk ---> Talk to?

Skrevet

Hadde samme problem etter jeg hadde rydda ut av en av cryptene på kirkegården. Da du skulle eskortere han karen tilbake til byen. Fikk aldri snakka med han, så fikk ikke gjort ferdig oppdraget.. Kjipt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...